Jan Ambers Geplaatst: 22 september Geplaatst: 22 september Verlicht keyboard inbouwen ("nachrüsten") in HP laptop, is dit te doen en is dit onderdeel verkrijgbaar?
Mojo Geplaatst: 22 september Geplaatst: 22 september 8 minuten geleden, Jan Ambers zei: Verlicht keyboard inbouwen ("nachrüsten") in HP laptop, is dit te doen en is dit onderdeel verkrijgbaar? Google says NO? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
dreka1 Geplaatst: vrijdag om 10:24 Geplaatst: vrijdag om 10:24 Zit die bij jou niet onder F5 verborgen hier wel bij de Hp.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden waarom zo resoluut neen @Mojo ? het ligt aan welk model je hebt en of de BIOS dat ondersteund als optie om een toetsenbord door een verlicht toetsenbord te vervangen https://nl.wikihow.com/De-toetsenbordverlichting-van-een-HP-Pavilion-inschakelen er zijn er genoeg die dat standaard hebben en er zijn ook "parts" ter vervanging voor te krijgen Bridge Over Troubled Waters Johnny Cash
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 10 minuten geleden, Tonskidutch zei: waarom zo resoluut neen @Mojo ? Waar zeg ik dat?? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Op 22-9-2025 om 17:07, Mojo zei: Google says NO? plaatsvervangend zegt Google NO Bridge Over Troubled Waters Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen