Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ook de Jamaicaanse zanger Jimmy Cliff is enkele dagen geleden op 81-jarige leeftijd overleden. RIP

Hij had vele zomerse reggae-hits,

o.a.: Goodbye Yesterday, I Can See Clearly Now, Piece Of The Pie, Reggae Night, Samba Reggae, Sunshine In The Music,

Treat The Youths Right, We All Are One, Wild World, Wonderful World Beautiful People, You Can Get It If You Really Want en Hakuna Matata.

Reggae legend Jimmy Cliff dead at 81 — inside private life, including  famous daughter | HELLO!

Edision Piccollo Benelux Edition en VU+ Zero 4K
Cahors Big Bisat : 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E           
Triax 88 cm: 13°E, 1,9°E   Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  8°W 

Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W   Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°E die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                      DVBT-TNT     DAB+

• 1 maand later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

RIP.

Volkomen onbekend voor mij.

Maar iedereen onder de 95 is voor mij te vroeg. Hoop ik ook te halen maar vast niet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's

Geplaatst:

Luisteraars van Radio Mi Amigo zullen zich zijn middagprogramma ongetwijfeld nog herinneren.

Bert Bennett behoorde tot het clubje dj's die o.l.v. Sylvain Tack naar Playa de Aro vertrok om door te gaan na 31 augustus 1974.

Verder waren o.a. Stan Haag (Jukebox), Peter van Dam en Bart van Leeuwen (afgelopen jaren NPO Radio 5) ook van de partij.  

https://nl.wikipedia.org/wiki/Radio_Mi_Amigo

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
3 uren geleden, minplus zei:

RIP.

Volkomen onbekend voor mij.

Maar iedereen onder de 95 is voor mij te vroeg. Hoop ik ook te halen maar vast niet.

Ik ken Bert Bennett wel, na 31 augustus 1974 heb ik hem veel gehoord via Radio Mi Amigo. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Geplaatst:

In het begin bij Radio Caroline.

FB_IMG_1767558414841.jpg

• Like 1

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen