Tonskidutch Geplaatst: 12 oktober Geplaatst: 12 oktober Lijstje inclusief provider Digitenne, maar Favorites TV is allemaal FTA DVB-T2_Maastricht.zip 2 Swimswimswim Tosca
Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 10:09 Auteur Geplaatst: woensdag om 10:09 nog even een uppie deet zit nog te hannesen aan de picons T2-C-S2.zip Swimswimswim Tosca
kees321 Geplaatst: woensdag om 12:21 Geplaatst: woensdag om 12:21 Mooi, handig, voor als ik in de buurt kom, met een ontvanger, dat is wel al gebeurt dus voorlopig even niet. Maar, en, deel je deze lijsten ook met Hans' kanalenlijjst ?
Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 14:00 Auteur Geplaatst: woensdag om 14:00 Iedereen kan zijn lijsten delen. Die hans zenderlijsten gebruiken zijn lui en hebben er ook nog kritiek op. MAAK HET DAN ZELF Swimswimswim Tosca
Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 14:39 Auteur Geplaatst: woensdag om 14:39 Ik zet nog even de laatste versie erop... met frankrijk (niet fta maar TNTsat)T2-C-S2.zip Swimswimswim Tosca
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:42 Auteur Geplaatst: gisteren om 09:42 (aangepast) T2-C-standaard-S2.zip Oeps, zag er waren foutjes ingeslopen... nieuwe boven zender Ons opent niet meer zender History opent niet meer zender National Geografic opent niet meer verwijderd uit het Ziggo bouqet gisteren om 10:05 aangepast door Tonskidutch Swimswimswim Tosca
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 12:13 Auteur Geplaatst: gisteren om 12:13 Nog een, T2-C_Standaard-S2.zip Ja niet alles zend al uit op kerstdag dus dan kun niet alles testen. 😉 Swimswimswim Tosca
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 16:46 Geplaatst: gisteren om 16:46 Huh….watte….? Waar ik ben zit ik gewoon in het zonnetje met de familie naar NTSC analoge televisie te kijken. 👀 En zelfs de middengolf prima te beluisteren met een paar sterke zenders. Prachtig…..en geen Kerstmuziek en die meuk. Dus geen rooie vlekken in mijn nek. 😛🤩😎 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden NTSC analoge TV als ik dat probeer krijg ik de camerabeelden van de plaatselijke Politie 😁🤣 Neen het DVB-T2 is een heel goede vervanging daarvan en HEVC / H.265 met HDR en prima surround audio. Als ik tijd heb maak ik eens een vergelijking van 3Sat op DVB-T2 tussen 3Sat op DVB-S2 als ik dat op een of andere manier kan "grabben" Swimswimswim Tosca
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Op de Philippijnen nog steeds 525/60 Hz NTSC. Ik heb een scan gedaan en vond 6 zenders op VHF en UHF in goede kwaliteit. Verder nog wat zenders in de ruis maar met een goede antenne zeker nog wel beter te krijgen. Misschien moet Sprietje eens langskomen hier om de boel beter af te richten. Op de kabel in ons hotel is alles digitaal. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Mrbeam Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden 22 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Op de Philippijnen nog steeds 525/60 Hz NTSC. Misschien moet Sprietje eens langskomen hier om de boel beter af te richten. Op de kabel in ons hotel is alles digitaal. Krijg je de waterstraal antenne nog wel door de douane tegenwoordig? Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 4 uren geleden, Mrbeam zei: Krijg je de waterstraal antenne nog wel door de douane tegenwoordig? De fameuze waterstraal antenne is aan z’n eigen innovatie en succes ten onder gegaan. Dat ik hem nog nooit ook maar ergens gezien heb, bewijst dat wel. Ik wil me niet belachelijk maken door met z‘n stuk high-tech door de douane te moeten gaan. 😂😂😂👍 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen