Rasta 87 Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Ik zoek naar een originele dreambox voor mijn moeder. Zij kan niet wennen aan de nieuwe modellen van Dream Belangrijk is dat het een originele box is Dat PLI er nog op draait zodat we makkelijk kunnen updaten, settinglijsten en CAMS online kunnen downloaden. Dat de afstandsbediening nog in redelijke staat is alsook de technische staat van de box Eventueel een DM500 of een andere (modernere) box mag ook, als PLI er maar op kan draaien dat zijn we zo gewend. Patrick VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
Mojo Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Satelliet of kabel uitvoering? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mimisiku Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Ik heb nog een DM500HD V1 volgens mij DVB-S2 Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Mimisiku Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Let er wel op dat op die oudjes OpenPli 4 wel zo’n beetje het best haalbare is. Meer als TV kijken en opnemen zit er niet meer in… Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Mimisiku Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Ik heb hier staan: DM500HD v1 DVB-S2 met OpenPli 4.0 en OScam 11739 DM800se v2 DVB-C Twin DreamOS 2.2 en OScam (bestaat geen OpenPli voor) DM525 Combo met DreamOS 2.5 en OScam DM525 Combo met DreamOS 2.5 en OScam Allemaal in prima conditie. Maar waarom nog zo’n oude box? Koop een Zgemma of VU+Zero 4K. Daar draait ook OpenPli en 10 * sneller en meer geheugen. Daar went je moeder zo aan. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Mimisiku Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden De DM500HD v1 even opnieuw geflashed en voorzien van CDS Fastscan en OScam 11890…. Mag je gratis hebben… 2 Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
smetje limb.BE Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 3 uren geleden, Mimisiku zei: De DM500HD v1 even opnieuw geflashed en voorzien van CDS Fastscan en OScam 11890…. Mag je gratis hebben… zo heb ik nog 1 defecte staan start niet meer verder door .. je ziet alleen de rode led intern.. helaas Dreambox 900UHD 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 Dreambox 800 Dreambox 8000 Dreambox 800se Dreambox 500HD Sab unix triple Xsarius Galaxy 4K gigablue trio Gigablue HD Quad Plus Zgemma H7 Cabel en Sat Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED Samsung UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v
Mimisiku Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Mag je naar mij sturen hoor….. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
smetje limb.BE Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 10 minuten geleden, Mimisiku zei: Mag je naar mij sturen hoor….. er brand zelfs geen ledje meer op het voorfront bij de aan uit toets sim A8P .. ook niet bereikbaar met nul modem usb .. met dreamup ook niet langs het netwerk meer Dreambox 900UHD 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 Dreambox 800 Dreambox 8000 Dreambox 800se Dreambox 500HD Sab unix triple Xsarius Galaxy 4K gigablue trio Gigablue HD Quad Plus Zgemma H7 Cabel en Sat Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED Samsung UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen