Ga naar inhoud

Problemen sats, transponders en zenders.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de vraag al eerder gesteld, maar kom er niet uit.

Sinds Vu+ Solo 4K  VTi 15.0.04 23-20-2025 kan ik geen satellieten, transponders of zenders meer instellen.

De optie hiertoe ontbreekt.

Ik durf geen herstart uit te voeren, omdat ik ben bang dat ik alle opgenomen data (NAS) kwijt zal raken.

Wie weet er een (software)-oplossing hiervoor svp?

Geplaatst:

waarom zou je de opnames kwijtraken als je de NAS niet herformateert ? De box gewoon opnieuw flashen en alle weer instellen (nieuw of van de BU )

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

heb je toch een backup voor staan ? Hier staan belangrijkste opgeschreven zoals tuner instellingen en specifieke skin instellingen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
7 minuten geleden, Portuuno zei:

Sinds Vu+ Solo 4K  VTi 15.0.04 23-20-2025 kan ik geen satellieten, transponders of zenders meer instellen.

Het nieuwste image update is overigens van 13-10-2025

Dat heb ik nog niet ervaren en getest. Ik heb er ook helemaal niets over gelezen bij VTI forum zelve.

Ofschoon ik je omschrijving wel bijzonder vind.

Waarom zou je nieuwe satellieten, transponders of zenders willen > instellen< ? Hoe bedoel je dat? Zappen of tunerscan?

Overigens zoals @bellejt ook al schrijft een backup van de instellingen maken middels je Vu+ menu's is een fluitje van een cent en die terugzetten op een oudere VTI versie die je opnieuw kunt flashen ook.

Stayin' Alive

N-Trance, Ricardo Da Force

• Moderator
Geplaatst:
45 minuten geleden, Portuuno zei:

Helaas geeft de topic starter niet aan op welk punt het schip strandt.

Maar er is een heel menu beschikbaar om het gevraagde in te stellen.

Om zenders in te scannen is dit menu beschikbaar.

image.png

Om satellieten of transponders te scannen is het onderstaande menu beschikbaar.

image.png 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...