hendrico Geplaatst: 29 november Geplaatst: 29 november Te Koop Canal Digitaal Module met ingebouwde smartkaart .met overname formulier Prijs 45,- euro module kan verstuurd worden Vr Gr Hendrico Gorredijk ( foto s worden op de kop geplaatst ) foutje in software website waarschijnlijk Vu+ Duo
hendrico Geplaatst: 29 november Auteur Geplaatst: 29 november 4 uren geleden, Pieklak zei: Werkt dat ook met TV Vlaanderen? Ga er wel vanuit zelfde club , maar zal het morgen nog een controleren gr Hendrico 3 minuten geleden, Mimisiku zei: Als dat een CAM803 is voor TVVlaanderen dan heb ik interesse (mits deze te registreren valt) Zal morgen ochtend even controleren gr Hendrico Vu+ Duo
hendrico Geplaatst: 29 november Auteur Geplaatst: 29 november 6 uren geleden, Pieklak zei: Werkt dat ook met TV Vlaanderen? werkt voor Canal Digitaal en Tv Vlaanderen zegt AI Vu+ Duo
sattv4iedereen Geplaatst: 29 november Geplaatst: 29 november Vroeger niet, dat weet ik als verkoper en gebruiker van de module goed. Of dit intussen veranderd is, weet ik niet. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 30 november Moderator Geplaatst: 30 november Technisch zal het werken, maar of het administratief gaat werken is de vraag. Een telefoontje met de provider en je weet het. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 30 november Geplaatst: 30 november Heb ik ooit gedaan. Werkt niet. Ze gebruiken beide dezelfde MOP (0110). Technisch kan de CAM803 6 provid’s aan. Maar dat heeft M7 dus gecastreerd. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
hendrico Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden kan gesloten worden is verkocht gr Hendrico 25-12-2025 Vu+ Duo
Aanbevolen berichten