Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 13:28 Geplaatst: woensdag om 13:28 Hoi, vraagje over Android Auto Indien aangesloten met USB-C kabel. Kan ik meerdere contactpersonen benaderen en hoe dan of enkel één? groet Together In Electric Dreams, Remastered 2003, from "Electric Dreams" The Original Motion Picture Soundtrack Phil Oakey, Giorgio Moroder Previous Was Phil Oakey From The Human League
Frans B Geplaatst: woensdag om 18:44 Geplaatst: woensdag om 18:44 ik denk dat je wat meer gegevens moet geven. Je bedoelt een android auto multimedia? en met de usb-c kabel een android tel of iPhone aangesloten? En met welke app wil je dan contactpersonen benaderen? System Administrator (niet van deze site)
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden nog meer gegevens? aansluiten en starten die hap kun je tussen de contactpersonen aan je stuur knoppen kiezen? Alpina B5 biturbo Together In Electric Dreams, Remastered 2003, from "Electric Dreams" The Original Motion Picture Soundtrack Phil Oakey, Giorgio Moroder Previous Was Phil Oakey From The Human League
Moderator ceesv Geplaatst: 48 minuten geleden Moderator Geplaatst: 48 minuten geleden Ik snap de vraag niet helemaal, maar ik heb de volgende ervaring. Ik heb een android telefoon. Die maakt via bluetooth contact met de wagen. Na eenmalig toestemming gegeven te hebben voor de koppeling wordt die onthouden voor toekomstig gebruik. Mijn wagen kan 2 verschillende telefoons tegelijk "bedienen". Via het display van de wagen of de toetsen op het stuur kan ik mijn contact lijst in de telefoon inzien en een verbinding naar keuze starten. Ook kan ook de lijst met laatste verbindingen inzien en daaruit een verbinding naar keuze starten. De lijst wordt niet in het geheugen van de wagen geladen, maar elke keer dat de telefoon met de wagen koppelt opnieuw geladen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen