Portuuno Geplaatst: 15 december Auteur Geplaatst: 15 december Ola ceesv, Ik heb inmiddels een usb stick met een partitie van 512 mB in FAT32..
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 17:17 Geplaatst: gisteren om 17:17 Mogen andere lezers weten of de nieuwe flash geholpen heeft of is nog niet geflashed? Dark And Long - Dark Train Underworld
Portuuno Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Geplaatst: 9 uren geleden Ik heb nog niet geflashed helaas. Ben bang dat ik de NAS en door VU+ opgenomen bestanden niet meer aan de praat krijg..
Moderator ceesv Geplaatst: 9 uren geleden Moderator Geplaatst: 9 uren geleden Waarom denk je dat? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Portuuno Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden Het is al lang geleden dat ik e.e.a. heb gedaan. Gewoon vergeten dus.
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden je hoeft maar even de instellingen op te schrijven of per computer te copieren voor de automount en je oscam settings + zenderlijst. kijk mee je zorgt dat je na de flash ook hetzelfde IPnummer hebt gebruikt als voor de flash DAT IS 1 verder en klikt op FTP rood gemarkeerd in de afbeelding hieronder verder, je kan edit klikken middels de rechtermuisknop op het bestand dat je voor een mount op de NAS gebruikt je moet in ieder geval op de etc/enigma2/ map komen om aan die automount.xml te geraken Je kan het bestand ook gelijk copieren naar de pC (rechts in beeld ) Hieronder zie je MIJN automount, dus niet die van jouw Je zorgt dat straks na de flash hetzelfde bestand weer op je Vu+ komt te staan in de juiste map Dus eenvoudiger kan niet. SUC6 natuurlijk moet je ook de Vu+ dan wel OFFICIËEL herstarten Dark And Long - Dark Train Underworld
Portuuno Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden Veel dank voor deze pittige opgaven.. Ik zal eerst Dreambox Control Center eens installeren, heb nu dreambox edit. Dat zal het zijn voor vandaag. 1
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Prima, even laten bezinken en morgen weer vol goede moed aan de slag. 😉 Dark And Long - Dark Train Underworld
Mojo Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden @PortuunoWaar woon je ongeveer? Als het een beetje in de buurt is wil ik je wel wegwijs maken/helpen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Mooi bod @Mojo 😍 Portugal is erg mooi rondom deze kersttijd. Maar dat kan ook middels de veilige remote access als de kilometers daarheen te ver zijn. Dark And Long - Dark Train Underworld
Mojo Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 6 minuten geleden, Tonskidutch zei: Portugal is erg mooi rondom deze kersttijd. Kan natuurlijk proberen er een zakelijke noodzaak van te maken 🙂 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden @Portuuno je ziet er zijn mogelijkheden om het probleem aan te pakken. Mijn OV-pasje haalt niet eens Luik / Liège Dark And Long - Dark Train Underworld
Portuuno Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Dank Mojo, Portugal ligt niet in de buurt denk ik zo.. Dank Tonskidutch, Portugal is mooi maar erg (sneeuw) koud en nat komende dagen.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Feliz Natal ☔ Dark And Long - Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen