Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden is dat niet Schiefergrau-(metalic)? Satisfaction Shank Fatboy Slim, The Rolling Stones
hugogertie Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 3 uren geleden, Tonskidutch zei: En @hugogertie er zijn zelfs BMW modellen met een decent sun-screentje voor de passagiers achterin... 😁 ziet echt een heel stuk mooier uit Maar nogmaals dat is smaak en daar ging het niet over. Dat sun-screentje zit ook in mijn nieuwe X3 achterin maar of iemand het al heeft gebruikt🤔 Dit is mijn derde BMW, wij reden altijd Audi echter hebben ze de kofferbak van de Q5 zo klein gemaakt en de prijzen zo groot dat wij zijn overgestapt. Eerst een X3 met werkelijk alle opties en tig duizend euro goedkoper dan de Q5, daarna de nieuwe X1 die vond ik geweldig echter heeft die auto meer op de brug van de garage gestaan dan dat ik er mee gereden heb, na 1 jaar was ik het zo beu dat ik hem letterlijk heb ingeleverd bij de dealer, de nieuwe X3 was toen nog niet beschikbaar maar hebben toen met de Garage een overeenkomst gesloten waarbij ze ons erg tegemoet zijn gekomen, BMW Nederland heeft echter geen donder gedaan, Probleem met die X1 was dat deze met oude hardware is geleverd en wanneer er een firmware update werd uitgevoerd stonden wij weer stil met probleem meldingen totdat er letterlijk computers uit fikten. BMW Nederland heeft geen enkele mail of wat gestuurd, ze lieten het de dealer oplossen en die hebben dat top gedaan. Met de nieuwe X3-30e rijden we nu al weer 19.000 kilometer mee en is een buitengewoon fijne auto, laten we het wel zo houden geen enkel probleem tot nu toe, die screens en ramen zaten bij deze auto in een optie pakket. De A6 V6 diesel was werkelijk het fijnste motortje wat we hebben gehad, 236.000 kilometer mee gereden maar dat mag niet meer in deze tijden van de Woke generatie😭 VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden Dat is 1 uur terug, hugogertie zei: Dat sun-screentje zit ook in mijn nieuwe X3 achterin maar of iemand het al heeft gebruikt🤔 met die folie idem... Voor het uiterlijk killing dus, voor een noodzaak enkel af en toe praktisch met passagiers. Ik zelf denk overigens dat die mensen die zwarte folie kiezen nog meer "bad ass" willen uitstralen dan het bezit van een eigen auto sowieso al uitstraalt. Zo nog geen echte sluitende tips gehad over het verwijderen van dergelijke folie dus mag wat mij geparkeerd worden. futuristic cars zagen er niet uit als bumble bee maar zo https://woodyallen.com/sleeper/ Satisfaction Shank Fatboy Slim, The Rolling Stones
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Normaal laat je geen spullen achter in je auto, maar soms kun je niet anders. Dan is het wel handig dat iemand niet snel even naar binnen kan kijken om te bepalen of een kraak zinvol is. Verder heb ik ook een aantal keren personen moeten vervoeren die niet herkent wilden worden en niet wilde dat de buitenwereld wist dat ze op een bepaalde plek waren geweest. Dan zijn deze donkere ruiten best wel handig en kun je zonder problemen spullen laten liggen of personen onherkenbaar vervoeren. Trouwens ook best handig als je Sinterklaas met zijn pieten ongezien kunt vervoeren. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen