Codx Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 19 uren geleden, de vrije fries zei: Eutelsat Hot Bird 13F/G - 13°Oost: MWE Horizon, een bedrijf van de MWE Networks-groep, heeft in Polen satellietlicenties aangevraagd voor zeven kanalen: Comedy Channel Extra, Music 80s, Music 90s, Music 00s, Music Club, Music Hits en Pixel TV . De kans is dan toch wel heel groot dat deze zenders beschikbaar komen voor distributie richting andere landen. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Schotelspeller Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 3 uren geleden, bellejt zei: ik zie nu dat 28E2 12382 - TLC en TLC+1 terug codering NDS hebben Kan niet direct verifiëren maar het zou wel raar zijn. Freesat heeft namelijk in elk geval TLC SD EN TLC + 1 https://www.freesat.co.uk/tv-guide?userNid=28801
niceguy55 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ik vermoed dat op 12382 de ROI versies van TLC en TLC+1worden uitgezonden, die merkwaardig genoeg als Pay channel blijven opereren.
Schotelspeller Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 47 minuten geleden, niceguy55 zei: Ik vermoed dat op 12382 de ROI versies van TLC en TLC+1worden uitgezonden, die merkwaardig genoeg als Pay channel blijven opereren. Nee dat is niet merkwaardig. Rechtenkwesties. Wat in de UK fta is moet daar vaak alsnog gecodeerd (dat ze het via een omweg alsnog kunnen zien doet niet terzake) Ierland heeft ook geen freesat. En ook geen tlc+1. Het is vooral raar dat TLC HD UK dan weer gecodeerd is. Wellicht is dat juist toch de bedoeling… we merken het snel genoeg denk ik. Je mist trouwens N I E T S dat terzijde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen