Drs. IJzerbout Geplaatst: maandag om 15:20 Geplaatst: maandag om 15:20 Hij is 74 jaar oud geworden. Ik ben nooit echt een fan van kerstliedjes geweest omdat ze zo veel gedraaid worden binnen korte tijd. Maar “Driving home for Christmas”, vond ik met afstand de leukste. Bedankt Chris Rea voor dit sfeervolle kerstlied. Was zijn tijdstip van sterven toeval? “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Crazy Sat Geplaatst: maandag om 15:44 Geplaatst: maandag om 15:44 (aangepast) Het komt bij mij binnen als een kleine bom.Als fan van het eerste uur en na zoveel keren hem te zien optreden.... Vandaag heengegaan op de leeftijd van 74 , net mijn leeftijd. Ben er kapot van. Het ga je goed hierboven beste vriend https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/12/22/chris-rea-overleden/ De laatste keer dat Chris Rea in België optrad was op 11 oktober 2017 in Vorst Nationaal (Forest National) in Brussel, tijdens zijn Road Songs for Lovers-tournee. Het was de laatste keer dat ik heb zag optreden. Ik hoop dat hij vandaag de nodige rust heeft gevonden zoals hij ook schreef en zong.Vandaag kan het niet toepasselijker .... Someday My peace will come Oh I know My peace will come I will sleep like a child without pain Without fear Like a smile in the afternoon sun Oh someday My peace will come Lord can you hear me Oh I know you know my name It's written in the tears That flow from my pain Broken hearted broken soul All my life on the run But someday Yeah someday My peace will come Someday My peace will come https://youtu.be/2JEvMLlgem0?si=w8g1FJufNl8dmMZE maandag om 16:16 aangepast door Crazy Sat 2 1 feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
digitaal kijker Geplaatst: maandag om 17:18 Geplaatst: maandag om 17:18 Als muziekliefhebber ook beetje fan van zijn songs, verschoot er van als ik het las, op 6 maanden tijd toch al veel artiesten van ons heen gegaan, zo merken we dat we ouder worden en niemand er van gespaard wordt. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
minplus Geplaatst: maandag om 17:56 Geplaatst: maandag om 17:56 Iemand bij wie het knijpt.. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 12:09 Geplaatst: gisteren om 12:09 Het was inderdaad een lastige weg voor Cris. Dat er een kerstliedje stuk gedraaid werd ( Driving home for Christmas) is niet zijn schuld dat zijn de luisteraars, net als die vermaledijde top 4000 elk jaar. Als hij al gevangen zat in dat wereldje van drugs en alcohol "behorende bij een musicus" dan is hij zeker niet alleen of dood. En speelt beslist nog wel wat nummers met Herman Brood. Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen