bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden gewoon ontzippen en copieren naar de picons directory Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ja dat is nu wel mogelijk als je een DUTCH georienteerd image hebt draaien. Maar die jongens hebben niet alles van T2 / C / S2 op een rij. Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden ik zie je eerste TiPik icon tegemoet ? Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden alle picons staan hier gewoon samen in 1 directory en veranderingen doe ik gewoon zelf met explorer en picon manager als hobby. Elk kanaal sat;dvb en iptv heeft zo zijn picon. Daar heeft gelijk welke taal niks mee te maken maar de channel reference of naam Tipik is geen TNT sat 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ik geloof ik had al eens het genoegen jouw zip met picons te gebruiken. Misschien heb ik dat toewijzen aan die ene zender niet goed gedaan. Mag je nog eens die ene directory als zip gecomprimeerd herplaatsen hier ga ik er gelijk mee aan de slag. 👍 Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden U vraagt wij draaien zij ik vroeger als DJ : eerste deel picon.zip U vraagt wij draaien zij ik vroeger als DJ : tweede deel piconA.zip Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden super! welke song zou je nu als DJ draaien? fijne avond Running To The Sea Röyskopp, Susanne Sundför
bellejt Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden de eeuwige nummers : maria carey of silent night oude versie 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Yech 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen