OFDM Geplaatst: vrijdag om 11:25 Geplaatst: vrijdag om 11:25 (aangepast) 25 minuten geleden, ceesv zei: In totaal zijn er bijna 70.000 Amerikaanse militairen permanent gestationeerd in Europa, op 31 legerbases. ย Ik zou veronderstellen dat het vanzelfsprekend zou moeten zijn dat die posities ingenomen zouden worden door Europese militairen. Niet helemaal vanzelfsprekend. We hebben onlangs gezien dat diverse vliegbases in dienst waren van de VS acties tegen Iran. Ongeacht we het daarmee eens of oneens zijn dienen ze dus ook voor het realiseren van een VS militaire wereld dekking. vrijdag om 11:26 aangepast door OFDM
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 13:35 Geplaatst: vrijdag om 13:35 Ja en wat hebben wij er nu ervan ervaren, als positieve actie ? Niks, helemaal geen klooten (sorry voor de taal)ย ย Meer polarisatie. Meer geรฏmporteerde haat jegens Israรซli's en Palestijnen (moslims) Meer activisten zonder een doel. Meer verdeeldheid onder de politici in ons parlement. Meer prijsstijgingen aan de pomp en weldra ook alle supermarkten. Meer verdeeldheid tussen Navo partners en shocking; ook nog belagingen van Navo Militairen. ย EN ย Nog meer leugens van Trump en z'n gevolg. (concrete resultaten china bezoek? pfff) ย Water Of Love The Judds ย
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:55 Geplaatst: gisteren om 08:55 O Ja uit een ander krantje wasmiddelen 1+ 1gratisย ๐ 1 Water Of Love The Judds ย
lujo Geplaatst: gisteren om 09:04 Geplaatst: gisteren om 09:04 (aangepast) ย Veeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper en natuurlijk beter voor de generaties die er komen (of niet komen) gaan ๐ gisteren om 09:04 aangepast door lujo
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 09:10 Geplaatst: gisteren om 09:10 Yoh dat wist ik al, wasmiddelen een groot bedrog... https://ndr-progressive.ard-mcdn.de/progressive/2025/1108/TV-20251108-1521-5400.hd.mp4 kijk maar Water Of Love The Judds ย
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 10:35 Geplaatst: gisteren om 10:35 https://nos.nl/artikel/2614525-oude-spullen-moeten-de-haperende-europese-economie-redden ย Goed gezien, ook kunnen we veel repareren indien we de kennis daartoe nog hebben en behouden. Vintage + Repair Cafรฉ + niet teveel nieuwe normen, maar nieuwe processen ontwikkelen. ย Betalen voor kunstmatige intelligentie komt ook ooit. Water Of Love The Judds ย
lujo Geplaatst: gisteren om 11:23 Geplaatst: gisteren om 11:23 (aangepast) 2 uren geleden, Tonskidutch zei: Yoh dat wist ik al, wasmiddelen een groot bedrog... https://ndr-progressive.ard-mcdn.de/progressive/2025/1108/TV-20251108-1521-5400.hd.mp4 kijk maar Ik ging al vanuit dat je opmerking โ1 + 1โ sarcastisch bedoel is ๐ ย Bedankt voor de link ๐ Ik kijken, kijken, luisteren, extra goed luisteren maar niks van begrijpuh ๐คย Is dit misschien in het Limburgs. Ik Limburgs not begrijpuh ๐ Lijkt, bijna begrijpuh maar toch net niet begrijpuh.ย gisteren om 11:29 aangepast door lujo
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 11:33 Geplaatst: gisteren om 11:33 Die opmerking was niet sarcastisch bedoeld maar als een van de ultra extreem zeldzame producten die we gebruiken en die ook duur zijn was nu eens deel van die supermarkt acties. Dat is de eerste 1+1 gratis actie voor Neutral wasmiddel dit jaar waar je wat aan hebt. De rest is rommel en ongezond bovendien. ย Kijk Limburgs dialect is het zeer zeker niet ondanks dat we wel vijf talen spreken en elk dorp z'n eigen dialect heeft, het is een Duitse uitzending in de link waarvan ik uitging dat Nederlanders met hun verplichte taalvakken op school toch minstens driekwart begrijpen. ๐ Water Of Love The Judds ย
lujo Geplaatst: gisteren om 12:10 Geplaatst: gisteren om 12:10 (aangepast) Bedankt voor de tip over het wasmiddel. Goeie man die Marcel (tenminste dat hoop ik)ย Ik zag aan het logo van Norddeutscher Rundfunk wat voor omroep het was ๐ Heel even twijfelde ik of Limburg naast L1 niet nog een andere omroep had gekregen ๐ +/- 80 jaar geleden werd Duits overal in Europa op straat gesproken en toch is het niet WereldTaal numbero Uno geworden.ย ย Ik denk dat dat te maken heeft met transgenerationeel trauma ๐ย ย Hoewel ik mijzelf ook tot een de Nederlanders reken, rekenen sommige andere Nederlanders mij niet als รจรจn van hun. Of soms tot een andere soort Nederlander ๐ Ik denk dat dat aan mijn schotelantenne ligt ๐ ย Trouwens, Limburgs wordt straks nog moeilijker te verstaan. Een ex-collega, een Fries, vond Limburg zoโn fijne provincie dat ie daar is komen wonen. Dat wordt straks wat met Limburgs-Fries ๐คช gisteren om 12:13 aangepast door lujo 1
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden https://nos.nl/artikel/2614673-tijger-van-duitse-showdompteur-ontsnapt-politie-schiet-dier-neer ย wat een hufters, hebben die geen slaappijltjes zeg? dat heeft elke zoo en/of circus die met tijgers werkt gewoon op voorraad. Water Of Love The Judds ย
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen