Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 2 uren geleden 3 minuten geleden, Tonskidutch zei: Afgezien van de houdbaarheidsdatum liggen al die barbeknoei worsten in je kofferbak van de auto al te "slowcooken" Eh, er bestaan thermostassen voor het vervoer van gekoeld te bewaren goederen. Ik neem zelf bij deze hoge temperaturen een koelbox mee die op de autoaccu wordt aangesloten. Voor de zekerheid leg ik dan ook een aantal ijspatronen in die box. Barbeknoeien is op zijn tijd best gezellig en er mag al steeds minder wat leuk is. Je kent toch dat verhaal van die man die van de dokter te horen krijgt dat hij niet meer mag roken, drinken en lekker eten? Dokter, leef ik dan langer? Nee, dat niet maar het lijkt wel veel langer. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 7 minuten geleden, ceesv zei: Eh, er bestaan thermostassen voor het vervoer van gekoeld te bewaren goederen. Klopt, wie heeft ze en gebruikt ze bewust? retorisch Je kan heel veel gezond barbecueën zelfs op je gas haardje. Forelletje blue met wat fijne groentjes. En dat hoeft men ook niet te laten 9 minuten geleden, ceesv zei: Barbeknoeien is op zijn tijd best gezellig en er mag al steeds minder wat leuk is. Waar het met deze zomers echter heen gaat is door je strot geduwde gepekelde en gesausde vleeswaren met smaakversterkers en dikkingsmiddelen EEEEEEEEEEEEEE100.000.000 1+1 gratis. Ninive Boris Blank
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 23 minuten geleden, Tonskidutch zei: Klopt, wie heeft ze en gebruikt ze bewust? Altijd. Normaal koeltassen voor spullen die koel moeten blijven maar met dit uitzonderlijk warme weer een dikwandige koelbox die op de 12V van de auto draait. Heb er aan de zaak nog een staan die op 230V, 12V en gas moet kunnen werken maar die moet ik eerst nog schoonmaken (stond in de gekochte schade aanhanger met kapot gebroken bierflesjes, verschimmelde worst ed.) maar heb me daar nog geen tijd voor gegund. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen