Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Vreselijk , 'S ochtends al een voetbal requiem op TV in plaats van het journaal, hoe houden we dat vol>? Wanneer is eindelijk de tour de France? Beautiful Life Chantal Chamberland did you tried listening after I posted this?
Moderator ceesv Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 11 uren geleden Hier is het zomers weer, in de grafiek het temperatuurverloop van de afgelopen week. De verwachting voor de komende 2 weken zijn temperaturen tussen 35 en 40 graden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden doe mij maar de ondergrens... 20 Beautiful Life Chantal Chamberland did you tried listening after I posted this?
Moderator ceesv Geplaatst: 10 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 10 uren geleden De huiskamer. (in de nacht staat de AC in de huiskamer uit.) In een 160 jaar oud huis met massieve muren van 90 cm dik warmt de zon de massa aan de buienkant op. Zonder AC in de nacht zie je hoe snel de muren hun warmte naar binnen afgeven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ja dat wisten maar weinig mensen wat zo'n accumulatieve capaciteit in dikke stenen muren deed maar destijds leek dat prima. Heden ten dagen weten we dat die hittelast, zon last, warmte een heel andere impact heeft op gebouwde constructies. Je moet er verstand van hebben. Beautiful Life Chantal Chamberland did you tried listening after I posted this?
gerrit B Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Dat is denk ik ook de reden dat in oude gebouwen de ventilatie heel anders is dan in moderne gebouwen. Ga je dan in een oud gebouw de ventilatie aanpassen naar de hedendaagse standaard en alle kieren en spleten dichtstoppen dan loop je meestal tegen andere problemen aan. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen