Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

beste mensen.  ik heb een oranje canal+ kaart in een VU+ solo 4K, waar Vti15.0.04 op draait, en tot nu toe vrij succesvol. Heb het rijk pakket.

Helaas gaat CD steeds meer het pakket uitkleden, en prijzen verhogen, en als klapstuk SBS9 weg, waar ik weinig naar keek, maar de laatste maand veel de herhaling van VI.  In een ander topic lees ik dat het pech is,

Mijn vraag: werkt de CAM803 van CD wel zo zonder problemen in mijn ontvanger en is dan wel SBS9 te zien?

Wat is het nadeel van deze CAM, tov de oranje kaart.

ERg prettig vind ik dat ik films kan opnemen, en later bekijken met doorspoelen van de reclames....dat doorspoelen lukt niet via de app.

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

Geplaatst:

Nadeel is 1 zender maar bekijken of enkel kijken via de app en via de kaart kan je tot 4 zenders ter gelijk gebruiken.

naast de nadelen wel alle zenders uit je pakket te zien en geen kaart meer in gebruik.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Momenteel werkt SBS9 weer met OScam. Gewoon de mapping regel toevoegen in OScam.dvbapi

Een CAM is altijd 10 stappen terug qua mogelijkheden. 

oscam.dvbapi

M:1817 00006A 0100 00006A

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

• Moderator
Geplaatst:

@Mimisiku

Hmn, bij mij werkt dat niet.

Werkt dat alleen bij een bepaalde oscam versie?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
58 minuten geleden, Mimisiku zei:

Momenteel werkt SBS9 weer met OScam. Gewoon de mapping regel toevoegen in OScam.dvbapi

Een CAM is altijd 10 stappen terug qua mogelijkheden. 

oscam.dvbapi

M:1817 00006A 0100 00006A

fijn te horen, maar welke file moet / kan ik aanpassen, en waar kan ik deze vinden? 

ik zoek in het progje dreambox control center, maar kan zo 1 2 3 de file niet vinden.

heb je een stap-voor-stap oplossing?  dank je wel.

3 uren geleden, digitaal kijker zei:

Nadeel is 1 zender maar bekijken of enkel kijken via de app en via de kaart kan je tot 4 zenders ter gelijk gebruiken.

naast de nadelen wel alle zenders uit je pakket te zien en geen kaart meer in gebruik.

dat nadeel is ook met de oranje kaart, dus kan 4 zenders tegelijker tijd gebruiken.... dus eentje kijken, drie opnemen?

via de app (dus geen kaarten) kun je niets lokaal opnemen, klopt?

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

Geplaatst:
2 minuten geleden, joker55 zei:

fijn te horen, maar welke file moet / kan ik aanpassen, en waar kan ik deze vinden? 

ik zoek in het progje dreambox control center, maar kan zo 1 2 3 de file niet vinden.

heb je een stap-voor-stap oplossing?  dank je wel.

dat nadeel is ook met de oranje kaart, dus kan 4 zenders tegelijker tijd gebruiken.... dus eentje kijken, drie opnemen?

via de app (dus geen kaarten) kun je niets lokaal opnemen, klopt?

Bedoelde via de CI+ module, woordenboek op de smartphone maakte er app van, dus via CI+ module 1 zender kijken of opnemen, normaal niks meer, met de kaart kan je tot 4 zenders decoderen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

• Moderator
Geplaatst:

@joker55

Je opent de oscam webif en ga naar files, oscam.dvb.api

Maar je kan je de moeite sparen.

Mappen met de kaart in seca mode werkt niet.

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen