MrDish Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Tonski , wel lachen en juichen als de ploeg voorbij komt.
Tonskidutch Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden ja ergens daar stond ik 😁 de Cauberg Run Run Run, Mollina Bass Mix Yeah but NO
minplus Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Zou ik ook gaan staan als ik zo gek zou zijn om langs de weg te gaan staan waar wat fietsers voorbij scheuren want daar gaan ze wat langzamer. Heb dat als hummel op de lagere school afgeleerd. We moesten met z'n allen langs de weg gaan staan en zwaaien want prinses Irene kwam langs. En daar stonden we te zwaaien toen een zwarte auto langs kwam scheuren. Niemand in de auto te zien. Je kunt daar iig nog wat fietsers langs zien komen maar ik zie de lol ervan nog steeds niet. Wel als ze 40x voorbij komen en je veranderingen kunt waarnemen, dan komt er wat spanning bij. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
MrDish Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Ze komen er nog 1x langs dacht ik .
Noordzee Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ze kwamen daar drie keer langs en daarvoor de vrouwen ook drie keer. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen