Hansw Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Ik heb een project platenspeler aangesloten op de Phone van de Yamaha Rx-6 A receiver en de aarde kabel Als ik nu een plaat draai krijg ik een enorm vervormd geluid Kan het element/ naald de oorzaak zijn Hans
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Vanzelfsprekend. Maar we missen 90% van de info. Dus we kunnen er niets mee. 1e keer op die versterker? Nieuw gekochte speler? Enz. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Tja, is het een kristal of dynamisch element wat er in de arm zit. Een kristal pickup element aangesloten op een dynamische ingang zal overstuurd worden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sattv4iedereen Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Je hebt 2 soorten naalden De ene moet voorversterkt worden de andere niet. Volgens mij de verkeerde phone ingang op je versterker. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
smetje limb.BE Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 2 uren geleden, Hansw zei: Ik heb een project platenspeler aangesloten op de Phone van de Yamaha Rx-6 A receiver en de aarde kabel Als ik nu een plaat draai krijg ik een enorm vervormd geluid Kan het element/ naald de oorzaak zijn Hans op hoeveel druk staat de naald Db. 900UHD 2X. 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 . Dreambox 800 Db 8000 1x. Db 800se Db 2X 500HD Sab unix triple 2x. Xsarius Galaxy 4K. Gigablue trio. Gigablue Quad Plus. Zgemma H7 Cabel en Sat Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED Samsung UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v
Steve Geplaatst: 48 minuten geleden Geplaatst: 48 minuten geleden RX6A is geen yamaha model, wel een RXV6 daarvan kan je kiezen voor een MM of een MC element
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen