Ga naar inhoud


Nokia 9500 en Conax


kaelem

Aanbevolen berichten

Een poosje terug was er een discussie over of conax nu wel of niet liep op de 9500.

Welnu,met emulatorek werkt alles perfect.

Net toen conax weer dichtging kreeg ik mijn amon 4.1 stahler met conax.

Nu las ik in die oude draad dat ,ik geloof kryn het voor elkaar had maar er heeft nooit bijgestaan hoe het werkte.

Vanavond die nieuwe eprom er op gestoken,nieuwe files op de fun,maar geen beeld.

Wie helpt mij even op weg desnoods via pm.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die heb ik al meerdere malen gelezen,maar ik weet nog steeds niet of het nu wel werkt of niet.

Dus,wie heeft het draaien op dit moment.........????

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens die hoef ik geen pm te sturen hoor,als die zen pc opstart word ie automatisch hierheen gedirrigeerd.

Trust laat eens wat van je horen.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had conax toen aan de praat met een nokia 9600 en een freecam

op de 9500 dacht ik het ook maar bij nieuwe poging wou het er niet mee

ligt aan de eprom die ik had en zal de 2 ontvangers door elkaar gehaald hebben sorry hiervoor

lees in dit verband ook de uitleg van trust over de epromversies in de cam

netto : schijnt alleen te werken met stalers soft op de eprom in de cam van de 9500

heb nu een tijdje niet naar thor gekeken

is nu wat moeilijk bij mij grote schotel schud wat door de windstoten

moet er nog schoren aan maken wordt dat ding wat stabieler

 

groeten krijn

 

PS stap 1 is werkt emulato rek met een andere codering maar dat wisten jullie al

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
pm trust eens, die heeft het in ieder geval aan de gang gehad!

Inderdaad , maar al zeker 2 weken niet meer .

Ik heb ook weinig tijd voor de hobby , want zit momenteel doordeweeks 500 km van huis .

Er schijnt een nieuwe ini-file ergens op het net te staan , maar ik heb er nog niet naar gezocht.

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier Conax op Nokia9500, amon4.1(werkt prima Trust!), NoOneManit1.3h(Power) en Emulatorek10a (met nieuwe ini.file en key 21) probleemloos draaien!

2x VU+duo, Dreambox 7000s, Maximum E-85 Multifocus (28.2E/23.5E/19.2E/13.0E/4.8E/0.8W), Triax 64cm (45W-53E), Visiosat G3C (13.0/19.2/23.5/28.2). Op alle ontvangers draait de nieuwste OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk , vermeld er s.v.p. bij dat je een Amon 4.1 conax hebt , anders krijgen we weer de vraag , of het met de "gewone" 4.1 ook gaat .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was mijn vraag juist niet,ik heb het onder emulatorek met diverse eproms aan de gang.

Het gaat mij erom om zonder season,dus gewoon met de 4.1 conax(die ik nu heb) en een fun de boel open te krijgen.

Waarom is anders die 4.1 conax uitgebracht,als je met 5.4 ook geholpen bent.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...