Ga naar inhoud


SAT4ALL Gebruikersdag


Ron

Aanbevolen berichten

7 Oktober is zoals jullie weten voor de SAT4ALL gebruikersdag gereserveerd.<BR>Op die dat gaan er een hoop dingen gebeuren en zal er een hoop te zien zijn maar het is voornamelijk een meeting voor SAT4ALL leden waar men elkaar eens live kan zien en gezellig kan kletsen over onze fantastische hobby.<BR>Om de sat4all een beetje een eensgezind uiterlijk te geven zullen we op die dag de sat4all t-shirts aanbieden. Deze T-shirts gaan +/- (meer minus als plus) Fl 35,-- kosten en zullen van zeer goede kwaliteit zijn.<BR>Ik ga deze week naar een firma om de t-shirts te reserveren.<BR>De organisatie van de meeting zal gaan werken met uitnodigingen per e-mail. Dit om te voorkomen dat er zometeen veel meer of veel minder mensen op komen draven als verwacht en om de meeting een meer besloten karakter te geven. In principe zijn alle SAT4ALL leden welkom. Dat wil zeggen dat je dus sat4all member moet zijn om een uitnodiging te ontvangen. Die uitnodiging moet dan per e-mail bevestigd worden en alle mensen die bevestigen ontvangen van ons dan de definitieve uitnodiging.<BR>Hoe het een en ander precies gaat werken moeten we met de organisatie nog even bespreken maar het zal iets in die geest gaan worden.<BR>Wij zoeken nog mensen die eventueel bereid zouden zijn op de meeting wat uitleg over de diverse aspecten van onze hobby te geven.<BR>Denk daarbij aan het op/afstellen van een schotel. Zenderlijsten maken/laden in diverse (populaire) ontvangers en bijvoorbeeld hoe je smartcards voor diverse toepassingen geschikt kunt maken. Ofwel hoe werkt ponyprog, Icprog en chipcat?<BR>Het hoort er allemaal bij en zolang het legaal is mag het bij ons op de meeting. <BR>Aanmeldingen graag aan: meeting@sat4all.com<BR>LET OP DIT EMAIL ADRES IS DUS NIET BEDOELD OM JE AANTE MELDEN ALS BEZOEKER VAN DE MEETING MAAR VOOR HET AANBIEDEN VAN HULP OP DE MEETING ZELF! (wij zullen niet <B>alle</B> aanmeldingen kunnen beantwoorden. Bij voorbaat onze excuses daarvoor.)<P>Spoedig meer.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 23-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Als jullie voor een electrisch tuinhek zorgen laat ik zien hoe je die open en dicht kan doen wink.gif" border="0 <BR>Die van me buren mag ik denk ik niet zomaar ff uit de tuin meenemen ???<BR>Even alle gekheid op een stokkie, ik vind het top dat het toch zover gekomen is en zou het leuk vinden om aanwezig te zijn op die dag.<BR>Maak er iets moois van, ik kijk er al naar uit !

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat vervoer betreft ik kom uit groningen en als ik een uitnodiging ontvang,(hihi laugh.gif" border="0 )zou ik wel een man of drie mee kunnen nemen richting zuiden.Er zijn mensen genoeg die wel willen komen maar geen vervoer hebben en met de trein duurt te lang als ze uberhaupt al rijden.<BR>grtz hendrik b laugh.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk eens aan. Dat is nou nog eens aardig:-)))<BR>Als er meer mensen zijn die dit soort plannen hebben zullen we op een later tijdstip proberen een soort tijdelijk car-pool forum te maken.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<p>[ 23-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...