Ga naar inhoud


SAT4ALL Gebruikersdag


Ron

Aanbevolen berichten

@DJXQ,<P>bij jou een beetje verwarring. Er zijn namelijk 2 "satellietdagen" de eerste in september in Oosterhout. De 2e (sat4alldag) in begin oktober in Breda. Dus je kunt zelfs op 2 dagen terecht. Wat een luxe zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lijkt mij een goed idee om je eigen T-shirt eerst zelf te betalen. Als in de uitnodiging van de sat4all-dag het banknummer gezet wordt dan kan iedereen die een shirt wil toch vooraf geld over maken. Het is beter om fl 35.- voor te moeten schieten dan voor iedereen alles.<BR>Ook voor mensen die niet kunnen komen is dit misschien een goede oplossing.<P>Beltwalker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sh*t!!!!<P>7 Oktober moet ik werken en wel van 08:00 tot 20:00 uur. Misschien kan ik wat ritselen hier op de zaak. <P>@ Toxic[Q]<BR>Als dit niet lukt kan ik dan wel een shirt bestellen?? Wil eventueel best vooraf betalen hoor geen probleem. Zet bij de uitnodiging maar een bankrekeningnummer of stuur een private mailtje o.i.d. Verzendkosten betaal ik ook natuurlijk.<BR> mad.gif" border="0mad.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Zoals eerder gezegd is Toxic bezig om T-Shirts bij de sponsors op de plank te krijgen. dat is voor de mensen die niet naar de dag kunnen komen. <P>Ik hoop dus dat Toxic dit regelt.<P>Trouwens ik wil ook zo'n onwijs gaaf shirtje hebben, Ik heb ook geen tijd om op de dag aanwezig te zijn.<P>Groetjes <BR>Avalon<P>Moderator Sat4all™

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom Kom je moet als je een mooi T shirt wilt dragen van Sat4ll niet kijken op een paar gulden.<BR>En het board moet ook verder dus om te kosten hiervan te dekken lijkt het mij een goed idee om dit ook hiermee te betalen.<BR>Verder moeten er zeker geen iligale dingen gebeuren ,maar praten en vragen mag !!.<BR>En noteer mij ook maar voor zo,n T shirt !!<BR>Nowtv wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,reeds vooruitziend naar volgend jaar of het volgend evenement van sat4all.Dan moet moet men misschien maar ééns denken aan een bodywarmer + baseball pet met sat4all logo.Deze zullen in ieder geval langer kunnen gedragen worden en alzo voor meer publiciteit zorgen ,daar leent het weer zich beter voor in onze lage landen.(Deze zomer zeker geen klagen van het weer,maar hoe lang nog) cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

vraag inteegeld, en verloot onder de aanweziggen een sateliet ontvanger het geld wat overblijft kan dan gebruikt worden voor het onderhoud van het board (wie wil er nou niet voor b.v. f 10.- kans maken op een ontvanger) <P>(Ik zag namelijk op de site van van Hunen dat ze dat op de satnerds dag 8 Sept. in Oosterhoud ok doen)<P>Suc6 verder <BR>Grtz. Dennis tongue.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan een goede reden voor ons om het niet te doen. We willen natuurlijk wel origineel blijven wink.gif" border="0<BR>Wij hebben nog een paar andere "troeven" achter de hand die het voor de bezoekers erg interessant zullen maken (eveneens) naar de meeting op 7 oktober te komen.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Toxic,<P>Grandioos idee ik zal kijken of ik mijn agenda kan aanpassen om aanwezig te zijn maar ik wil ook 2 t-shirts minimaal xxl.<BR>50 piek is niks te veel dus geef maar een rekening waar ik 100,= op kan overmaken komt dat in ieder geval helemaal goed.<P>Groeten Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...