Ga naar inhoud


SAT4ALL Gebruikersdag


Ron

Aanbevolen berichten

LOL, volgens mij zitten er onder de 10.000+ sat4all leden vast wel wat Freeken bij (naast de bekende die vast wel onder weer andere namen geregd is). Mogen die nou allemaal niet komen?<P>Kun je die sat4all shirts niet laten sponsoren door bedrijven trouwens? Kan de prijs nog wat omlaag misschien. Of je stopt er nog wat goodies bij wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb natuurlijk al hier en daar geïnformeerd maar als je fatsoenlijke kwaliteit T-shirts wilt hebben en je er "maar" 75 laat maken is het nou eenmaal niet goedkoop.<BR>Bovendien denk ik dat sat4all je met het beantwoorden van al jouw vragen op satelliet gebied al een aantal telefoontjes en ritjes naar de dealer bespaart heeft en dan moet die Fl 35,- er makkelijk af kunnen:-)))<P>Groetuh wink.gif" border="0<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat men naderhand nog van een opbrengst zal kunnen spreken want dat zal een gulden of 2 per T-shirt zijn vrees ik.<BR>Over een aantal maanden moet ok de licentie van onze board software verlengt worden en dat kost ook weer flink knaken.<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Toxic[Q]<P>Mag m'n vrouw ook mee, want die vindt het altijd zo fijn dat het beeld op zwart springt als ze net een zoet sappige film zit te kijken ? Kan ze zelf leren hoe ze het moet doen.<P>Nou, ik kom in ieder geval ook, Breda is een steenworp en reserveer voor mij alvast maar en T-shirt laugh.gif" border="0<P>Groeten,<P>Willy D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freek is niet uitgenodigd en toegang zal medewerkers van Canal+, Irdeto en bedrijven die in opdracht van deze 2 werken duidelijk worden verboden. (ook met een bordje bij de ingang)<BR>Mochten we er achter komen dat er toch iemand naar binnen glipt zullen wij deze persoon op vriendelijke maar wel zeer duidelijke wijze vertellen onmiddelijk het gebouw te verlaten.<BR>Bovendien doen wij daar niets dat wettelijk niet door de beugel kan dus heeft de legal affairs dept. van Canal+ of welke andere anti piracy instantie dan ook daar niets te zoeken.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom geen Fl. 50.- voor een T shirt!<BR>Lid zijn van Sat4all beschouw ik als een eer en als je dan ook nog voor Fl. 50.- een zeer uitgebreide sat.cursus kan volgen, is dat volgens mij de goedkoopste cursus in nederland( misschien een cursus mond-op-mond beademing dan, maar die doe ik goedkoper)<BR>Het in bezit hebben van een T shirt kan bij de toegang dan gelijk gelden als toegangsbewijs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk er naar uit om ook aanwezig te zijn op die dag (die andere in Oosterhout kan ik helaas niet bij zijn i.v.m. vacantie).<BR>Houd voor mij ook maar alvast een t-shirt appart en een Car-pool forum lijkt mij een zeer goed idee, met mij kunnen er al 3 mee rijden vanuit regio Den-Haag/Rotterdam suc6 veder....... smile.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toxic<P>Dan laat je dat toch vooruit betalen heb je<BR>meteen een indicatie van wat er ongeveer komen gaat en komen ze niet dan pech t-shirt<BR>weg aan de laatste bieders laugh.gif" border="0 <BR>en weer een deel licentie geld extra verdiend<P>De Groentuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar in oosterehout is sat4all want ik wilhier graag naar om mensen te praten<BR>over schotel en andere dingen over sattv <BR>en ontvangers.<P>gereoetn dirk-jan friend van sat4all en tegen Freek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...