Ga naar inhoud


SAT4ALL Gebruikersdag


Ron

Aanbevolen berichten

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by omega1:<BR><STRONG>Overigens de satelliethobby-dag van 8 september in Oosterhout wordt mede-ondersteund door Canal-. <BR>Een leuke stand met inschrijfformulieren voor een abo....<P> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Als je geluk hebt krijg je zelfs nog Beurskorting !

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi,<P>ff terug komen op het carpool idee.<BR>Misschien is het ook mogelijk om een klein busje of zo van een centrale plek per regio te komen.<BR>BV limburg vertrek bij de geuselt (MVV) en dan nog een paar bekende plaatsen aan doen opweg naar breda.<BR>Want het huren van een busje met de branstof delen door 9 is helemaal niet zo duur en wel zo gezellig. En voor de drinkers ook nog eens fijn.<BR>En bij 30 of meer personen is een touringcar ook best nogwel te doen !<BR>Dus als het kan zou een carpool forum niet slecht zijn.<P>Jerommekeuh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat het Tshirt alleen maar bij de sponsoren te verkrijgen zijn. Is er hellemaal geen kans om een Tshirt te bestellen. Na NL gaan om een tshirtje te halen is mij nou net iets te duur :-))<P>Chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo <P>Als je dat t-shirtje wil hebben dan kun je hem toch laten aanschaffen door familieleden uit nederland die kunnen het shirt met UPS zo toesturen normal sending binnen 2 dagen op plaats van bestemming.<P>Groetjes <BR>Avalon<p>[ 07-09-2001: Message edited by: Avalon ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, om concreet te worden voor carpoolen vanuit regiio Almere. Ik ga 7 oktober en heb nog plaats voor 4 personen. Geinteresseerden kunnen zich rechtstreeks met me afspreken.<P>Reken wel op een vroeg tijdstip want ik wil één van de honderd t-shirts hebben!! laugh.gif" border="0 <P>Ik hoor het wel.<P>Gr.<BR>Dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...