Ga naar inhoud


SAT4ALL Gebruikersdag


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

vertel me eens wat voor een logo of tekst er op de t-shirt zou moeten komen te staan <BR>misschien kan ik nog iets betekenen<P>one size fitts all toch<BR>en caps die zien de meeste ook altijd wel zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zijn we nog mee bezig maar ik ben helaas geen expert op grafisch gebied.<BR>Het zou iets moeten worden zoals het logo linksboven. Het gebruikte lettertype is soopafresh en het logo mag 3 kleuren bevatten.<BR>De T-shirts zullen van hoge kwaliteit worden (195 grams) met een echte zeefdruk. Dus geen opwrijfplaatjes of dergelijke troep.<BR>Zelf denk ik dat een zwart T-shirt met het linksboven staande logo op de voorkant van het shirt wel aardig is. (blauwe letter met witte omranding en de "4" en de "dot" in rood)<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik met je mee mag denken Toxic;<P>Persoonlijke uitnodiging voor besloten bijeenkomst, deze per email verzenden en uit te printen door member; en ondertekend meenemen, met rijbewijs/paspoort.<P>In uitnodiging regelen (waar voor accoord getekend wordt) wie uitgesloten zijn van bijeenkomst; hieronder tevens vallende personen die ..... hetzij uit privé, hetzij uit zakelijk oogmerk... handelend voor-, namens- en in opdracht van ...<P>Buiten een kwestie van valsheid in geschrifte zou je tevens een boetebeding kunnen opnemen; hetwelk direct opeisbaar gesteld wordt en ten goed zal komen aan van mij part de zeehondencreche in Pieterbuuren.<P>Ik krabbel dit ff tussendoor, maar e.e.a. is een overweging waard ?<P>Veel succes ! ennnuhh.. T-SHIRT apart houden s.v.p.<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

TeeBee,<BR>dat kan alleen als je direkt bij de plek waar je binnen komt op een duidelijk zichtbare plaats de regels zoals die gelden voor het betreden van het pand/de bijeenkomst openbaar maakt. Ook hierover zijn al eens rechterlijke uitspraken geweest.<BR>Desalniettemin geen slecht idee :--))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep en als we Freekje dan zien rondlopen dan weten we ook gelijk dat ie thuis een programmer heeft liggen ;D (De arme stakker kan toch geen C+ abbo betalen en zijn vrouw heeft hem al verlaten dus die nachtelijke natuurfilms kan ie wel gebruiken).........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zomaar waar, ligt juridisch (aantoonbaar) iets gecompliceerder dan mijn brainwave van gisteren.<P>ennuh.. mijn buren runnen een advocatenkantoor, mijn bovenburen hebben ca. 40 bedrijfsjuristen in dienst, voorts in de privékring enkele bedrijfsjuristen, leuke materie hoor !<P>Niet in het kader van pochen hoor, verre van dat zelfs, maar enige kennis is aanwezig.<P>c-ya ! en hoop dat het mooie dagen worden !<BR>ennuhh... 75 t-shirts ??? laat sat4all sponsoren en bestel gewoon allemaal een shirt ! Wellicht kan er vooraf ingeschreven cq. betaling plaatsvinden, lopen ze ook geen risico om ermee te blijven zitten (kosten!)<P>zie-joe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He,Groenteboer.<BR>Je bedoeld van die natuurfilms,met dat streepje tussen de t en de u.....<BR>En voor Toxic:Kom maar met je mail PLUS bankrekening,kan ik voortijdig betalen....<BR>Gr Hf842

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je duidelijk vermeld dat het een besloten groep betreft kun je ze rechtens weren.<P>Maar dat zal Freekie als "Mr" wel weten, en als trouw dienaar der wet zich er aan houden laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Ciao

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...