Ga naar inhoud


SAT4ALL Gebruikersdag


Ron

Aanbevolen berichten

Nee hoor, dat was meer een grapje.<BR>Ik moet wel zeggen dat ik niet zo'n fan ben van Duitse auto's over het algemeen. Op een Audi TT en enkele modelletjes Mercedes (die hele kleine sportieve dingen) vind ik duitse auto's maar niks.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij de weg:<BR>===============<BR>De T-Shirts zijn definitief besteld. 100 stuks zwarte shirts van de allerzwaarste kwaliteit (195 grams) en dubbel gestikt met de bekende blauwe letters met witte randjes en de "4" en de "dot" in het rood.<BR>De kosten per shirt zullen Fl 35,-- bedragen en ze zullen op de meeting en bij enkele sponsoren verkrijgbaar zijn.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom niet gewoon in de verkoop ? <P>Bestel via website of je sponsors, die 100 moet toch veel te weinig zijn als je deze makkelijk verkrijgbaar maakt ?<P>Ik weet nog een squash-team die wellicht sponsoring kan gebruiken (en Toxic, jij weet waar ik het over heb), zie het al voor je in Sat4all shirts ? laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0)<P>c-ya !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel nou dat die 100 er in no time uit zijn kun je dan nog ff regelen dat er nabesteld kan worden ??<BR>lijkt me prettig voor de gene die er naast grijpt, lijkt mij dat zoiets toch te regelen moet zijn bij de leverancier.<P>grtz SPJ confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sypestein,<P>Ik hoop niet dat je 2 verschillende evenementen door elkaar haalt.<P>De satelliet hobbydag is op 8 september.<BR>De Sat4all gebruikersdag is op 7 oktober.<P>Voor de satelliet hobbydag zou het inderdaad kort dag zijn want het is al over 4 dagen.<BR>Maar de Sat4all gebruikersdag is nog meer dan een maand weg. <BR>Lijkt mij tijd genoeg om nog van alles te kunnen regelen voor jouzelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is nu dinsdag 4 september,<P>Ik heb nog geen uitnodiging voor de gebruikersdag? en ik lees van andere<BR>leden hier ook niets over,<BR>is kort dag en moet ook een beetje gepland worden.<BR>is mij iets ontgaan? buiten dat het in breda is weet ik niets over adres tijdstip programma? <BR> cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, jongens, jongensssss!!!!<P>Nooit gedacht dat mijn mede-sat4all collega's ZO modebewust zijn!!!!<P>Moeten we niet met elkaar afspreken wat voor een broek we eronder aan gaan trekken????<P><BR>SatDr<P><BR>(ik zie het al helemaal voor me, zo van:<P>Aaah, jij bent ........., veel threads van je gezien, leuk je een keer in het echt te ontmoeten, trouwens wat zie je er leuk uit!)<P>Tot za.<P> SatDr<P><BR>ps. ik doe er een blauwe spijkerbroek onderaan (licht gebleekt)

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, jongens, jongensssss!!!!<P>Nooit gedacht dat mijn mede-sat4all collega's ZO modebewust zijn!!!!<P>Moeten we niet met elkaar afspreken wat voor een broek we eronder aan gaan trekken????<P><BR>SatDr<P><BR>(ik zie het al helemaal voor me, zo van:<P>Aaah, jij bent ........., veel threads van je gezien, leuk je een keer in het echt te ontmoeten, trouwens wat zie je er leuk uit!)<P>Tot dan.<P> SatDr<P><BR>ps. ik doe er een blauwe spijkerbroek onderaan (licht gebleekt)

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

okay dan scheer ik me benen laugh.gif" border="0<BR>met welk wasmiddel en op welke temperatuur gaan jullie je shirtjes wassen..?? ik heb een nokia wasmachine met all-cam zeepbakje. kwil alleen andere programma's erin<p>[ 07-09-2001: Message edited by: happysat ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...