Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Conax, Seca, OScam, CCcam, Acamd

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3.5k
24293 onderwerpen in dit forum

1. Help AUB

• 1 reactie
    • 989 weergaven
    • 3 reacties
    • 4.5k weergaven
  2. orginele kaarten aanzetten

• 0 reacties
    • 1.7k weergaven
    • 6 reacties
    • 2.1k weergaven
    • 0 reacties
    • 3.3k weergaven
  3. Problemen met Humax files 1 2

• 28 reacties
    • 6.7k weergaven
  4. Nieuwe Goldwafer programmer ?

• 0 reacties
    • 4.3k weergaven
    • 4 reacties
    • 5k weergaven
  5. nagravision

• 0 reacties
    • 2.5k weergaven
    • 3 reacties
    • 5k weergaven
  6. GOLDSTAR TV en nog een vraag

• 0 reacties
    • 3.2k weergaven
    • 3 reacties
    • 4.3k weergaven
  7. Vastlopen beeld met goldwafer

• 1 reactie
    • 5.6k weergaven
  8. For Martin B. & Satbandit

• 0 reacties
    • 3.6k weergaven
    • 1 reactie
    • 4.3k weergaven
  9. dual pic16c84 kaart

• 3 reacties
    • 5.1k weergaven
  10. cop card programmeren

• 2 reacties
    • 4.7k weergaven
  11. voyager key file

• 0 reacties
    • 3k weergaven
  12. DL20

• 2 reacties
    • 3.9k weergaven
  13. Goldwafer en IRDETO

• 7 reacties
    • 3.7k weergaven

• Voor de volledigheid de Top10 van gisteren:    
    • Horizontaal vs verticaal:  Door beide polarisaties te gebruiken kun je dezelfde frequentie "dichterbij" opnieuw gebruiken voor bijvoorbeeld een ander boeket zonder dat ze elkaar meteen in de weg zitten.  Bij perfecte antenne's (die bestaan alleen in theorie) zal er in het andere vlak een nulpunt zitten.  Effectief mag je rekenen met zo'n 20dB demping tussen polarisaties en dat is vermoedelijk ruim voldoende om wel of geen ontvangst te hebben.   Enneh,  die regendemping is voor de DAB frequenties aanzienlijk minder dan voor de satelliet frequenties: https://en.wikipedia.org/wiki/Rain_fade
    • Hallo, vermits we geen rubriek vinden over AB.COM tracht ik dan maar langs deze weg aan het woord te geraken. Bij de AB pulse 4K is er wel degelijk een boot-menu aanwezig (ook gebruikt bij Maxytec). Men kan dit openen bij het opstarten(zoals bij een PC), en het laat een dual boot toe op een aparte partitie. Probleem deze extra partitie is blanco, Androïd of een ander besturingssysteem is niet geïnstalleerd. Ook multiboot kan van hieruit worden aangesproken( zeer interessant bij crashes). Het laat ook flashen toe, lokaal of over het net. Eenmaal opgestart zijn er in de multiboot 6 opstartmogelijkheden: Twee daarvan blijken niet te werken, namelijk "USB-Androïd" en "USB-Backup". Kan iemand hierbij enige opheldering verschaffen. Voor de rest werkt hij prima. PS.: Mijn Mutant HD51 doet het opnieuw perfect, sinds de laatste updates, het lag dus aan gebrekkige software. Op voorhand bedankt voor jullie inlichtingen. Bert Crommar.  
    • bij mij beide opties niet. ik heb pli8.3 en kan nergens de optie vinden van fastscan uitschakelen ik moet wel zeggen dat de canal digital lijst nu al 2 dagen niet komt opdagen.
    • Ja roken kan ernstige gevolgen hebben. Tot op persoonlijk relatie niveau aan toe. Maar ik zou wel willen weten of er bij die flat brand niet gewoon sprake was van een ontplofte lithium accu van de elektrische step bijvoorbeeld. Zal wel nooit uit de mond van een bewoner worden uitgesproken gezien zijn aansprakelijkheid verzekering polis. En ook niet van de kwaliteitsborging die het gebouw heeft moeten begeleiden tijdens opbouw aan de hand van de building code van V.A.E.
  • Nieuwe aanmaken...