Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.298 onderwerpen in dit forum

1. writeprotect

• 5 reacties
    • 2,7k weergaven
  2. freecam repareren

• 7 reacties
    • 1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1k weergaven
  3. Nieuwe joker file v 1.15 !!! 1 2

• 18 reacties
    • 3k weergaven
  4. Mastera v windows XP driver??

• 2 reacties
    • 1,6k weergaven
  5. x-cam met cd kaartje

• 1 reactie
    • 789 weergaven
    • 2 reacties
    • 691 weergaven
  6. Magic reloaded geeft mmi aan?

• 9 reacties
    • 1,6k weergaven
  7. Probleem met Funcard

• 0 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 10 reacties
    • 3,1k weergaven
  8. Combinatie van CI's in Echostar 3000ip

• 0 reacties
    • 1,2k weergaven
  9. BOX-ID nagra 2 rom

• 10 reacties
    • 7,6k weergaven
  10. ORF Betacrypt tot 2008

• 12 reacties
    • 3,7k weergaven
    • 22 reacties
    • 9,1k weergaven
    • 30 reacties
    • 8,1k weergaven
  11. Cis 6.9 is uit.

• 1 reactie
    • 1,2k weergaven
  12. XCAM bin & bix firmware 1 2

• 15 reacties
    • 2,9k weergaven
  13. Problemen met Titanium versie 1.04 upgraden ? 1 2 3

• 30 reacties
    • 26,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  14. Aston 1.05 icm Skystar 1

• 0 reacties
    • 801 weergaven

• Het lijkt me toch een stuk beter om de schotel uit te richten op de SES5 op 4,8 oost i.p.v. Hotbird 13 anders komt de 7 west veel te ver uit het midden. Waarop ga je de lnb’s plaatsen? Heb je een rail of ga je elke lnb op een eigen steun plaatsen? Hoe breed is de schotel zonder de rand mee te rekenen?
    • Hoe het richting Luxemburg zit weet ik niet, maar ik rij toch gans Vlaanderen door zonder dar de DAB kanalen wegvallen.
    • Amiko is echt de onderkant van de markt… Dan ben je met een 2de hands VU+Zero 4K beter bediend… Reclame maken voor externe bedrijven is op Sat4All niet toegestaan….  
    • Ben in Giza, en wil mijn schotel 100 uitrusten met 3 lnb's: Nilesat 7°W, Hotbird 13°E en Eutelsat 16°E...voor hotbird en eutelsat heb ik small lnb's het is al heel lang geleden dat ik dit nog eens heb gedaan, en weet niet meer hoe het te berekenen. Denk op de schotel te richten op 13°E.. Giza is 30.01°N breedtegraad, en 31.16°E lengtegraad... Alvast bedankt voor info, ev berekening...en of de hotbird als uitrichtingspunt goed is, of beter één der 2 andere? Op de foto, disk met rode "V", is mijn disk..al die andere staan gericht op Nilesat 7°W
    • DAB in de auto is een lachertje in belgie.Heb veel langer ontvangst via FM als in van vlaanderen naar luxemburg rij. Hier mag niks geld kosten hé, alleen maar binnenbrengen en politici hun zakken vullen dus als men moderne technieken wil in belgie moet men fors betalen.De reden waarom internet duur blijft is dat PXS geregeerd wordt door CD en V en er miljardenwinst moet blijven bestaan DAB in de auto is een lachertje in belgie.Heb veel langer ontvangst via FM als in van vlaanderen naar luxemburg rij. Hier mag niks geld kosten hé, alleen maar binnenbrengen en politici hun zakken vullen dus als men moderne technieken wil in belgie moet men fors betalen.De reden waarom internet duur blijft is dat PXS geregeerd wordt door CD en V en er miljardenwinst moet blijven bestaan
  • Nieuwe aanmaken...