Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,5k weergaven
  1. premiere open

    • 4 reacties
    • 5,7k weergaven
  2. Boomerang TPS Hotbird: 1 2

    • 24 reacties
    • 3,6k weergaven
  3. Handig programma - Matrix editor !!!

    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
  4. oposkaart proggen 1 2

    • 16 reacties
    • 4,7k weergaven
  5. gebruik van een mastera2

    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
  6. Nieuwe casstudio 6.7 is uit!

    • 6 reacties
    • 1,4k weergaven
  7. predator324 1 2

    • 15 reacties
    • 3k weergaven
  8. cas2 problemen met matrix revolution

    • 3 reacties
    • 867 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,2k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  9. **** Xcam met titaniumcard ****

    • 10 reacties
    • 3k weergaven
  10. codering omzeilen mogelijk?

    • 7 reacties
    • 3,7k weergaven
  11. XCAM PREMIUM ORION EDIT PROVIDER

    • 3 reacties
    • 1,3k weergaven
  12. driver cas interface 2+

    • 5 reacties
    • 2,5k weergaven
  13. MCT weer dicht via OPOS?

    • 3 reacties
    • 1,7k weergaven
  14. prem.. open of niet

    • 8 reacties
    • 5,1k weergaven
    • 7 reacties
    • 1,1k weergaven


  • Berichten

    • Grappig dat de NOS zich daar zo druk over maakt, die verandering is hier al heel lang geleden doorgevoerd. Ach ja, 99% van de NOS medewerkers is nogal jong, zonder geheugen, zonder verstand.... 😂
    • bij mij volgende geprobeerd ander wifi netwerk bij de buren. smartwatch gereset een ander smartwatch geprobeerd. volgens mijn zitten de problemen bij de provider, heb vroeger ook nog zo'n zaken meegemaakt.
    • Dat is echt zwaar overdreven. In België betaal je, afhankelijk van het capaciteitstarief dat voor iedereen anders is, gemiddeld tussen de € 80,- tot € 140,- per jaar aan vaste kosten.   EDIT: Foutje, 2,5x het capaciteitstarief van +/- 50 eur0 betaald je altijd. dus dan is het +/-  220,00 per jaar.   Als je een goede thuisbatterij heb en daar de pieken vanaf schaaft zit je dus eerder rond de 80 euro per jaar aan vaste kosten.
    • OK.   Is dat wat je bedoelt, vaak ( als ik toch al op ga staan ) loop ik langs de ontvanger, de toets op de voorkant van het apparaat reageert wel direct.   Werkt het met andere AB bij jou wel goed ?
    • Wat heb ik staan? - Een buizenradio, merk Hollandia - Pioneer SX-450 - Pioneer A6 versterker - Yamaha DSP-A1 - Yamaha RX-V485 - Denon kastje in de huiskamer   Voor klasse D, kijk eens hier naar. Ampapa D1bluetoothdigital amplifier   Verschillende tests van te vinden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...