Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. Phill

    • 2 reacties
    • 766 weergaven
    • 3 reacties
    • 791 weergaven
    • Sat4all vriend

    Alleen 16/9, x.. en discovery weg naar S2

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1,5k weergaven
  2. SECA 2

    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
  3. Welke 6in1 files?

    • 2 reacties
    • 753 weergaven
    • 2 reacties
    • 400 weergaven
  4. topfield 3000cipro magicmodul

    • 0 reacties
    • 411 weergaven
    • 8 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 10 reacties
    • 3,6k weergaven
    • Sat4all vriend

    C+16/9 Irdeto ?

      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 688 weergaven
  5. Dream Blocker??? 1 2 3 4

    • 55 reacties
    • 16,6k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. Tickets

    • 9 reacties
    • 1,3k weergaven
  7. multi pro mode 1

    • 1 reactie
    • 639 weergaven
    • Sat4all vriend

    nog steeds geen nieuwe kaart 1 2

      • Sat4all vriend
    • 19 reacties
    • 2,5k weergaven
  8. Season 2

    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven


  • Berichten

    • caravan split airco thuis gebruiken Hebben jullie daar al ervaring mee? 
    • Ik zag in een ander topic dat je de Axing TVS 5-03 had, begint deze bij de UHF ingang op 240MHZ (kan 13?) of 470MHz (kan 21)
    • Mmm, Ik vind het prima dat je op trustpilot wijst, betreffende deze firma.   Maar heb jij het copyright van dit plaatje, om het hier opnieuw openbaar te maken? C.q. het portret-recht van deze persoon?   Ik weet dat op dit forum vaak plaatjes van elders gejat worden, zonder enige bronvermelding, en dat daar weinig/niet op gecorrigeerd wordt. Maar bij een portret ligt dat denk ik juridisch nog gevoeliger.   Een link plaatsen naar waar je die foto gevonden had mag denk ik gewoon; maar het "herplaatsen" is aan copyright gebonden, dat je niet hebt denk ik.   Het getuigt van nettiquette om ook dit soort regels niet te overtreden.   Voor de goede orde: ik heb helemaal niks met dat bedrijf of met die persoon.   Groet, A33
    • Ah, thanks, ga ik toch maar eens kijken of ik nog ergens een wisselfilter VHF BIII/UHF kan vinden om Trined met DAB te combineren. Mijn keuze was ook al een keer op Trined gevallen toen E-Fiber glasvezel in Ridderkerk zou gaan aanleggen, maar dat is destijds niet doorgegaan doordat er te weinig interesse was.  
    • Hot Bird 13.0E 12586 V 9874 DVB-S2 8PSK FEC 3/4 HD (1920*1080)  4:2:0  BISS ID: IPF Moto GP : ASSEN
×
×
  • Nieuwe aanmaken...