Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. aanpassen irdeto kaart

    • 4 reacties
    • 1,5k weergaven
  2. FREE XXX KANALEN

    • 12 reacties
    • 4,1k weergaven
  3. Seca 2 en nokia 9203s

    • 4 reacties
    • 1,4k weergaven
    • Sat4all vriend

    witte card ??????????

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 861 weergaven
  4. wie kan mij helpen!!!!!!!!!!

    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 971 weergaven
    • Sat4all vriend

    fun editor voor de 6 in 1

      • Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 768 weergaven
  5. info over seca

    • 4 reacties
    • 1,9k weergaven
  6. v7 kaart

    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

    MM 1.04 penta 1.11 op force 1145

      • Sat4all vriend
    • 14 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 16 reacties
    • 6,5k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,9k weergaven
    • Sat4all vriend

    Fun5 + Cardpro + Multipro: duwgati tip mislukt.

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,6k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
  7. Free - X - TV

    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

    xzone weg?

      • Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 3,8k weergaven
  8. re: seca 2 en hyundai 1010 ir

    • 2 reacties
    • 721 weergaven


  • Berichten

    • caravan split airco thuis gebruiken Hebben jullie daar al ervaring mee? 
    • Ik zag in een ander topic dat je de Axing TVS 5-03 had, begint deze bij de UHF ingang op 240MHZ (kan 13?) of 470MHz (kan 21)
    • Mmm, Ik vind het prima dat je op trustpilot wijst, betreffende deze firma.   Maar heb jij het copyright van dit plaatje, om het hier opnieuw openbaar te maken? C.q. het portret-recht van deze persoon?   Ik weet dat op dit forum vaak plaatjes van elders gejat worden, zonder enige bronvermelding, en dat daar weinig/niet op gecorrigeerd wordt. Maar bij een portret ligt dat denk ik juridisch nog gevoeliger.   Een link plaatsen naar waar je die foto gevonden had mag denk ik gewoon; maar het "herplaatsen" is aan copyright gebonden, dat je niet hebt denk ik.   Het getuigt van nettiquette om ook dit soort regels niet te overtreden.   Voor de goede orde: ik heb helemaal niks met dat bedrijf of met die persoon.   Groet, A33
    • Ah, thanks, ga ik toch maar eens kijken of ik nog ergens een wisselfilter VHF BIII/UHF kan vinden om Trined met DAB te combineren. Mijn keuze was ook al een keer op Trined gevallen toen E-Fiber glasvezel in Ridderkerk zou gaan aanleggen, maar dat is destijds niet doorgegaan doordat er te weinig interesse was.  
    • Hot Bird 13.0E 12586 V 9874 DVB-S2 8PSK FEC 3/4 HD (1920*1080)  4:2:0  BISS ID: IPF Moto GP : ASSEN
×
×
  • Nieuwe aanmaken...