Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam


Subforums:

  1. OSCam

    Alles over OScam (softcam)

    3,6k
    berichten

24.302 onderwerpen in dit forum

  1. Irseto

    • 14 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 677 weergaven
    • Sat4all vriend

    hypthetische vraag

      • Sat4all vriend
    • 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • Sat4all vriend

    VP 2 Programmer HELP!!!!!! (FUNCARD 4) 1 2

      • Sat4all vriend
    • 23 reacties
    • 3,1k weergaven
  2. AXAS II + Module

    • 0 reacties
    • 439 weergaven
  3. reparatie Magic cam

    • 0 reacties
    • 512 weergaven
  4. Orginele seca-2 kaart

    • 3 reacties
    • 868 weergaven
  5. Free. X TV

    • 4 reacties
    • 3,1k weergaven
    • 11 reacties
    • 2,1k weergaven
  6. Kan iemand mij helpen??

    • 7 reacties
    • 1k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  7. Viaccess met Casema digi-box

    • 8 reacties
    • 1k weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
    • Sat4all vriend

    funcard zonder canal+ 1 en 2?

      • Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 2,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 2k weergaven
    • 2 reacties
    • 885 weergaven
  8. Magicload ????

    • 3 reacties
    • 683 weergaven
  9. zijn nu alle zender op seca2 ?

    • 1 reactie
    • 798 weergaven
  10. Aston Xena 1600 CAM vraag

    • 0 reacties
    • 396 weergaven
    • 2 reacties
    • 731 weergaven


  • Berichten

    • caravan split airco thuis gebruiken Hebben jullie daar al ervaring mee? 
    • Ik zag in een ander topic dat je de Axing TVS 5-03 had, begint deze bij de UHF ingang op 240MHZ (kan 13?) of 470MHz (kan 21)
    • Mmm, Ik vind het prima dat je op trustpilot wijst, betreffende deze firma.   Maar heb jij het copyright van dit plaatje, om het hier opnieuw openbaar te maken? C.q. het portret-recht van deze persoon?   Ik weet dat op dit forum vaak plaatjes van elders gejat worden, zonder enige bronvermelding, en dat daar weinig/niet op gecorrigeerd wordt. Maar bij een portret ligt dat denk ik juridisch nog gevoeliger.   Een link plaatsen naar waar je die foto gevonden had mag denk ik gewoon; maar het "herplaatsen" is aan copyright gebonden, dat je niet hebt denk ik.   Het getuigt van nettiquette om ook dit soort regels niet te overtreden.   Voor de goede orde: ik heb helemaal niks met dat bedrijf of met die persoon.   Groet, A33
    • Ah, thanks, ga ik toch maar eens kijken of ik nog ergens een wisselfilter VHF BIII/UHF kan vinden om Trined met DAB te combineren. Mijn keuze was ook al een keer op Trined gevallen toen E-Fiber glasvezel in Ridderkerk zou gaan aanleggen, maar dat is destijds niet doorgegaan doordat er te weinig interesse was.  
    • Hot Bird 13.0E 12586 V 9874 DVB-S2 8PSK FEC 3/4 HD (1920*1080)  4:2:0  BISS ID: IPF Moto GP : ASSEN
×
×
  • Nieuwe aanmaken...