Ga naar inhoud

CI, CI+, (soft)cams en smartcards

Seca, Conax,  OScam, CCcam

Subforums:

1. OSCam

Alles over OScam (softcam)

3,5k
24.302 onderwerpen in dit forum

1. conax files 1 2

• 16 reacties
    • 3,5k weergaven
  2. CONAX op Echostar2200

• 1 reactie
    • 783 weergaven
    • 7 reacties
    • 1,8k weergaven
  3. magic module.......!!!

• 5 reacties
    • 796 weergaven
  4. tetra 1.2

• 13 reacties
    • 2k weergaven
    • Sat4all vriend

Pace irdeto clearbuffer file

• Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 584 weergaven
  5. Canal Reunion*16

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  6. Conax keys op MM met picbined editen 1 2

• 26 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,4k weergaven
    • Sat4all vriend

RE: Status seca2 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 40 reacties
    • 18,2k weergaven
    • 4 reacties
    • 697 weergaven
    • 13 reacties
    • 1,8k weergaven
  7. Codering

• 5 reacties
    • 942 weergaven
  8. azazel waar ben je

• 4 reacties
    • 1,6k weergaven
  9. Eerste contra-offensief 1 2

• 25 reacties
    • 9,3k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,2k weergaven
  10. tetra 1.2

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  11. Merk MM

• 8 reacties
    • 1,2k weergaven
  12. SC- Master Dragon

• 4 reacties
    • 786 weergaven
    • 9 reacties
    • 1,1k weergaven

• heb je ook een +- richtprijs in gedachten voor deze dreambox 7020HD is het de 1é versie of is het de 2é  van dit toestel  onderaan kan je het op de stikker zien  bij de eerste versie heb ik het zelf erop gezet ... maar de ontvangers werken idem hoor   
    • Je zal je panelen moeten splitsen, de spanning zal te hoog zijn. De maximale invoer spanning is 60 Volt per ingang. De maximale ingangs stroom mag 32 Ampere DC bedragen.   In de praktijk betekent dit dat je maximaal 2 panelen in serie mag aansluiten per ingang om niet boven de 60 Volt ingangsspanning te komen. Met deze omvormer kan je dan bij serie schakeling met 4 ingangen 8 panelen aansluiten. Die 60 Volt is krap, mijn panelen geven geloof ik rond de 35 Volt spanning per paneel. Je kan wel panelen parallel aansluiten, om onder de 60 Volt te blijven. De grens ligt dan bij 32 Ampere per aangesloten tak. De ingang spanning moet tussen 16 en 60 Volt liggen.   Hieronder de specificatie van de pv ingang(en)   Zie de gebruiksaanwijzing voor meer informatie. https://support.ankersolix.com/s/article/Anker-SOLIX-Solarbank-3-E2700-Pro-A17C5-Gebruikersgids  
    • Ik gebruik een Marstek 5,12 Kw. thuis batterij en daar hoef je de zonnepanelen niet op aan te sluiten , het systeem werkt via een wandcontactdoos en hij merkt zelf waar de zonneenergie vandaan komt in de meterkast. Als de unit op een willekeurige groep word aangesloten d.m.v. een stekker kun je maximaal 800 W uit de unit halen , indien er een bekabeling en een aparte groep in de meterkast wordt gemaakt kan de unit maximaal 2500 W leveren  ,echter dan is de ontladingstijd  natuurlijk korter. succes met de keuze. Jan.
    • Kun je niet beter kijken bij allestoringen.nl?  
    • Dit zijn de gegevens, kun je daar wat mee?   Technische specificaties Anker SOLIX Solarbank 3 E2700 Pro Batterijcapaciteit: 2688 Wh Batterijtype: LiFePO4 Continu vermogen: 1200W Piekvermogen: 1800W PV-ingang: max. 3600W MPPT-spanningsbereik: 16–60V   Ik heb 12 panelen in 1 string (uit 2010 denk ik) dus zal zo'n 260 W / st zijn. (zal inmiddels wel wat minder zijn dan 260 W)
  • Nieuwe aanmaken...