Ga naar inhoud

Zenderlijsten en frequenties

Nieuwe zenderlijsten en frequentie-updates!

7.072 onderwerpen in dit forum

• 0 reacties
    • 896 weergaven
  1. Zenderlijst

• 0 reacties
    • 1,1k weergaven
  2. Frequentie van Ultra Blue???

• 2 reacties
    • 736 weergaven
    • 8 reacties
    • 1,3k weergaven
  3. japanse zenders

• 1 reactie
    • 5,9k weergaven
  4. Superbike

• 1 reactie
    • 858 weergaven
  5. Settigslijst Humax ci-5100

• 0 reacties
    • 1k weergaven
  6. omzetten zenderlijst humax/hyundai

• 3 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,6k weergaven
  7. kopernicus 3

• 4 reacties
    • 798 weergaven
  8. HOTBIRD

• 2 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 3 reacties
    • 892 weergaven
  9. Manchester United TV

• 1 reactie
    • 1,1k weergaven
  10. Nieuwste BSH-Settings

• 0 reacties
    • 705 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,6k weergaven
  11. Amerika??

• 0 reacties
    • 697 weergaven
  12. radio zenders

• 0 reacties
    • 891 weergaven
  13. palco weg?

• 2 reacties
    • 979 weergaven
  14. dvb 2000 naar setedit 9800

• 0 reacties
    • 864 weergaven

• Het probleem is dat wij allemaal niet kunnen controleren wat Iran al zou kunnen op kernwapengebied. Wat we wel weten is dat Trump niet lang geleden nog verklaarde dat alles was vernietigd. Waarom is het zeker dat ze die ook zouden inzetten als deze klaar is en het kernproeven test programma succesvol is doorlopen? We zien sinds Hiroshima en Nagasaki dat kernwapens alleen ter afschrikking hebben gediend. Beide partijen weten dat het een zelfmoord missie wordt bij inzet daarvan. Iran heeft nu wel een goede reden gekregen om die afschrikking te willen hebben want dan word je niet meer platgebombardeerd.
    • Ik vind de zomertijd wel prima, lekker lang licht s'avonds, dat hoort helemaal bij de zomer. En van mij mag het zo blijven. Als we gaan vliegen is het ook heel normaal dat we vele uren tijdsverschil hebben. Indonesië in de zomer 5 uur later. Alaska 10 uur vroeger. Binnen 2 dagen ben ik het meeste van de jetlag wel weer kwijt als ik naar Indonesië vlieg. Alaska misschien een dag langer. Maar van wintertijd naar zomertijd is slechts één uurtje. Lekker zo laten, en anders, laten ze er maar eens een Europees referendum voor houden.
    • In het verleden zijn er ook dingen aangepast maar nooit zo rigoureus als deze verandering die niets te maken heeft met veiligheid maar het juist enorm gevaarlijker maakt door afremmede auto's en daarachter versnellende auto's.  Er was destijds bij de kwalificatie een 107% regel ingevoerd om snelheidsverschillen te voorkomen tijdens de race omdat dit veel gevaar opleverde en kijk wat er nu gebeurd, dit is een regelrecht gevolg is van de accuregels hoe die kunnen worden opgeladen en gebruikt kunnen worden. Coureurs hebben direct bij het inzien van deze regels op de gevaren gewezen en wat is ermee gebeurd.....🤔 Het lijkt er meer op dat de reden " kijk wij nu eens hoe we de F1 gaan klimaat neutraler gaan maken" is en daarbij het totale sport element uit het oog is verloren gegaan.  Coureurs klagen altijd zeker wanneer een auto niet doet dat zij willen dat i doet dat ontken ik ook niet en dat Max nu in dit pakket zit tja daar heeft hij zelf voor gekozen. Mercedes motoren blijken weer de juiste motoren en hebben het dik voor elkaar en daarachter komt Ferrari, ik ben alleen niet van plan om dit jaar naar deze show "optocht" te blijven kijken en heb daarom net mijn abonnement van F1 Pro stop gezet, ik ga niet nog een jaar betalen voor iets wat ik niet leuk vind om naar te kijken.😀
    • Dankjewel Ceesv, nu begrijp ik een paar dingen nog beter.  👍
    • De meest boetes https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2026/02/17/meer-boetes-voor-de-meeste-verkeersovertredingen-in-2025 Een groeiende groep toch nog voor het mobielgebruik en foutparkeren, duh niks geleerd zeker?
  • Nieuwe aanmaken...