Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.006 onderwerpen in dit forum

    • 0 reacties
    • 393 weergaven
  1. 10 oost koken met ?

    • 0 reacties
    • 366 weergaven
    • 0 reacties
    • 383 weergaven
  2. id: TRTRT 3 eutelsat W3 7 oost 4:2:2

    • 0 reacties
    • 447 weergaven
  3. id: Frgrf 1 eutelsat W3 7 oost 4:2:2

    • 0 reacties
    • 512 weergaven
  4. Paarden feed eutelsat W3 7 oost 4:2:2

    • 0 reacties
    • 461 weergaven
  5. id: ATORF 3 eutelsat W3 7 oost 4:2:2

    • 0 reacties
    • 525 weergaven
    • 0 reacties
    • 384 weergaven
    • 1 reactie
    • 452 weergaven
  6. 42 oost service 1

    • 0 reacties
    • 542 weergaven
    • 0 reacties
    • 393 weergaven
    • 0 reacties
    • 334 weergaven
    • 0 reacties
    • 405 weergaven
    • 0 reacties
    • 465 weergaven
    • 0 reacties
    • 306 weergaven
    • 0 reacties
    • 412 weergaven
    • 0 reacties
    • 312 weergaven
    • 0 reacties
    • 313 weergaven
  7. 8° W Paardenrenbaan

    • 0 reacties
    • 369 weergaven
    • 0 reacties
    • 365 weergaven


  • Berichten

    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
    • De TT van Assen is zondag live te volgen via NPO 1 en een livestream op NOS.nl en in de NOS-app. De races beginnen om 11.00 uur (Moto3), 12.15 uur (Moto2) en 14.00 uur (MotoGP).
    • Op welke zenders kan ik de hele TT Assen kijken?
    • Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden   Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius.   Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
    • Dat gaat hier vijf hoog... dus niet lauw maar warm Dus je kan beter even wachten tot de bacterius dunne diaree de kraan heeft gepasseerd. 😵   Ik kan het niet beter verwoorden dan wat we gebruiken om te douchen of om te drinken... Doe mij maar een Indiase schoonheid uit Delhi in Nova Zembla @ceesv Gaat wellicht ook niet lukken. 
×
×
  • Nieuwe aanmaken...