Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.006 onderwerpen in dit forum

    • 1 reactie
    • 462 weergaven
  1. 10 oost op het vliegveld

    • 0 reacties
    • 350 weergaven
  2. 16 oost testcard tgfin.it

    • 0 reacties
    • 496 weergaven
    • 0 reacties
    • 274 weergaven
    • 0 reacties
    • 444 weergaven
    • 0 reacties
    • 444 weergaven
  3. 7 oost APTN Adhoc Channel 1

    • 0 reacties
    • 428 weergaven
    • 0 reacties
    • 531 weergaven
    • 0 reacties
    • 352 weergaven
  4. 10 oost testcard APTN

    • 0 reacties
    • 411 weergaven
  5. 7 oost plein Kiev

    • 0 reacties
    • 539 weergaven
    • 0 reacties
    • 486 weergaven
    • 0 reacties
    • 396 weergaven
    • 0 reacties
    • 389 weergaven
    • 0 reacties
    • 505 weergaven
    • 1 reactie
    • 746 weergaven
  6. 16 oost show italiaans

    • 0 reacties
    • 346 weergaven
    • 0 reacties
    • 368 weergaven
    • 0 reacties
    • 350 weergaven
  7. 7 oost Vliegveld 4:2:2

    • 0 reacties
    • 382 weergaven


  • Berichten

    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
    • De TT van Assen is zondag live te volgen via NPO 1 en een livestream op NOS.nl en in de NOS-app. De races beginnen om 11.00 uur (Moto3), 12.15 uur (Moto2) en 14.00 uur (MotoGP).
    • Op welke zenders kan ik de hele TT Assen kijken?
    • Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden   Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius.   Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
    • Dat gaat hier vijf hoog... dus niet lauw maar warm Dus je kan beter even wachten tot de bacterius dunne diaree de kraan heeft gepasseerd. 😵   Ik kan het niet beter verwoorden dan wat we gebruiken om te douchen of om te drinken... Doe mij maar een Indiase schoonheid uit Delhi in Nova Zembla @ceesv Gaat wellicht ook niet lukken. 
×
×
  • Nieuwe aanmaken...