Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.006 onderwerpen in dit forum

  1. id: Rou - 010 eutelsat W3 7 oost

    • 0 reacties
    • 308 weergaven
    • 0 reacties
    • 437 weergaven
    • 0 reacties
    • 324 weergaven
    • 0 reacties
    • 401 weergaven
    • 0 reacties
    • 324 weergaven
  2. 16 E cam on street

    • 0 reacties
    • 330 weergaven
    • 0 reacties
    • 449 weergaven
    • 1 reactie
    • 492 weergaven
    • 0 reacties
    • 422 weergaven
  3. 7 E cycbc1(beeld op dorp)

    • 0 reacties
    • 315 weergaven
    • 3 reacties
    • 450 weergaven
  4. 7 oost Na de ramp

    • 0 reacties
    • 296 weergaven
  5. 7 oost uit Bagdad

    • 0 reacties
    • 540 weergaven
  6. 7 oost testcard ( GBBBC4 )

    • 0 reacties
    • 455 weergaven
  7. 7 oost laden van goederen

    • 0 reacties
    • 324 weergaven
  8. 7 E RAI ITA86 3358016227

    • 0 reacties
    • 440 weergaven
  9. 10° E Darts

    • 0 reacties
    • 395 weergaven
    • 0 reacties
    • 364 weergaven
    • 0 reacties
    • 340 weergaven
    • 0 reacties
    • 394 weergaven


  • Berichten

    • 3e vrije training:   1: Russel 2: Antonelli 3: Hamilton 4: Piastri 5: Norris 6: Verstappen op + 0,273 sec.   Het lijkt erop dat de nieuwe upgrades voorde wagen nog geen grote verbetering geven.
    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
    • De TT van Assen is zondag live te volgen via NPO 1 en een livestream op NOS.nl en in de NOS-app. De races beginnen om 11.00 uur (Moto3), 12.15 uur (Moto2) en 14.00 uur (MotoGP).
    • Op welke zenders kan ik de hele TT Assen kijken?
    • Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden   Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius.   Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
×
×
  • Nieuwe aanmaken...