Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.006 onderwerpen in dit forum

  1. 16 oost lopen met ski's

    • 0 reacties
    • 344 weergaven
    • 0 reacties
    • 413 weergaven
  2. 16 oost verslaggever wacht

    • 0 reacties
    • 387 weergaven
  3. 16 oost stadion stoeltjes

    • 0 reacties
    • 339 weergaven
    • 0 reacties
    • 421 weergaven
    • 0 reacties
    • 426 weergaven
    • 0 reacties
    • 304 weergaven
    • 0 reacties
    • 349 weergaven
    • 2 reacties
    • 483 weergaven
    • 0 reacties
    • 495 weergaven
    • 0 reacties
    • 304 weergaven
    • 0 reacties
    • 331 weergaven
    • 0 reacties
    • 389 weergaven
    • 0 reacties
    • 469 weergaven
    • 2 reacties
    • 541 weergaven
    • 0 reacties
    • 403 weergaven
    • 0 reacties
    • 544 weergaven
  4. 7 oost testcard TRTRT2 4 2 2

    • 0 reacties
    • 428 weergaven
    • 0 reacties
    • 530 weergaven
    • 0 reacties
    • 487 weergaven


  • Berichten

    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
    • De TT van Assen is zondag live te volgen via NPO 1 en een livestream op NOS.nl en in de NOS-app. De races beginnen om 11.00 uur (Moto3), 12.15 uur (Moto2) en 14.00 uur (MotoGP).
    • Op welke zenders kan ik de hele TT Assen kijken?
    • Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden   Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius.   Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
    • Dat gaat hier vijf hoog... dus niet lauw maar warm Dus je kan beter even wachten tot de bacterius dunne diaree de kraan heeft gepasseerd. 😵   Ik kan het niet beter verwoorden dan wat we gebruiken om te douchen of om te drinken... Doe mij maar een Indiase schoonheid uit Delhi in Nova Zembla @ceesv Gaat wellicht ook niet lukken. 
×
×
  • Nieuwe aanmaken...