Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.006 onderwerpen in dit forum

    • 0 reacties
    • 307 weergaven
  1. 15 west CBN SUPER CHANNEL fta

    • 0 reacties
    • 431 weergaven
    • 1 reactie
    • 417 weergaven
    • 0 reacties
    • 417 weergaven
    • 0 reacties
    • 280 weergaven
  2. 7 oost testcard MP/CH1

    • 0 reacties
    • 534 weergaven
  3. 7 oost ICE HOCKEY

    • 0 reacties
    • 502 weergaven
  4. 7 oost verslaggever in ITALIE

    • 0 reacties
    • 491 weergaven
  5. mensen lopen in sneeuw Hispasat 30 west

    • 0 reacties
    • 424 weergaven
    • 0 reacties
    • 445 weergaven
  6. Voetbal stadion Hispasat 30 west

    • 0 reacties
    • 282 weergaven
    • 0 reacties
    • 375 weergaven
  7. 10 oost man wacht IRAQ

    • 1 reactie
    • 464 weergaven
  8. 10 oost testcard NDR

    • 0 reacties
    • 443 weergaven
  9. id: TRTRT 2 eutelsat W3 7 oost 4:2:2

    • 0 reacties
    • 335 weergaven
  10. id: Chevc 3 eutelsat W3 7 oost 4:2:2

    • 0 reacties
    • 238 weergaven
  11. id: Chevc 2 eutelsat W3 7 oost 4:2:2

    • 0 reacties
    • 231 weergaven
    • 0 reacties
    • 456 weergaven
    • 0 reacties
    • 403 weergaven
    • 0 reacties
    • 599 weergaven


  • Berichten

    • In de rokende soldeerbout staat een arduino zelfbouw internet radio zonder die problemen. Vreemd dat jouw onderwerp wel hier staat en de mijne in de rokende soldeerbout. Je moet wel de goede esp32-c3 nemen , die met koperen antenne stip bij pin 0, anders moet je er een antenne  op solderen. De prijzen zijn wel sinds deze week giganties gestegen vanwege invoerbelasting, vaak meer als het dubbele bij Aliexpress. Veel plezier!
    • De TT van Assen is zondag live te volgen via NPO 1 en een livestream op NOS.nl en in de NOS-app. De races beginnen om 11.00 uur (Moto3), 12.15 uur (Moto2) en 14.00 uur (MotoGP).
    • Op welke zenders kan ik de hele TT Assen kijken?
    • Niet overdrijven hé - ook hier aan de kust leven er arme mensen op een flatje op 7 hoog met ramen op het zuiden   Intussen al een stevig onweer gepasseerd hier met diverse regenbuien en een lekkere buitentemperatuur van 20,2 Celsius.   Bij mijn zus in het Antwerpse momenteel tien graden meer (31 dus).
    • Dat gaat hier vijf hoog... dus niet lauw maar warm Dus je kan beter even wachten tot de bacterius dunne diaree de kraan heeft gepasseerd. 😵   Ik kan het niet beter verwoorden dan wat we gebruiken om te douchen of om te drinken... Doe mij maar een Indiase schoonheid uit Delhi in Nova Zembla @ceesv Gaat wellicht ook niet lukken. 
×
×
  • Nieuwe aanmaken...