Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.007 onderwerpen in dit forum

  1. 10°E (ramattan Gaza) id: AH -. - -. -

    • 0 reacties
    • 240 weergaven
  2. 10°E id: APTN Baghdad Path,,

    • 0 reacties
    • 362 weergaven
  3. 16°E BT5 tower

    • 0 reacties
    • 314 weergaven
    • 0 reacties
    • 297 weergaven
    • 0 reacties
    • 337 weergaven
  4. 10 oost cihan news agency

    • 0 reacties
    • 303 weergaven
    • 0 reacties
    • 444 weergaven
    • 2 reacties
    • 362 weergaven
    • 0 reacties
    • 392 weergaven
  5. 10 oost BT15

    • 0 reacties
    • 410 weergaven
    • 0 reacties
    • 328 weergaven
    • 0 reacties
    • 440 weergaven
  6. wwe-armageddon

    • 0 reacties
    • 394 weergaven
    • Sat4all vriend

    UFO @ Atlantic Bird 1

      • Sat4all vriend
    • 0 reacties
    • 432 weergaven
    • 0 reacties
    • 346 weergaven
    • 0 reacties
    • 306 weergaven
  7. 10 oost ID: VSC Bahara

    • 0 reacties
    • 364 weergaven
    • 0 reacties
    • 371 weergaven
  8. 10 oost ID: W1 Feed

    • 0 reacties
    • 298 weergaven
    • 1 reactie
    • 420 weergaven


  • Berichten

    • Hier nu 29 in de kamer maar het voelt binnen nu warmer aan dan buiten dus alles open gegooid met de ventilatoren op volle snelheid om koele lucht naar binnen te krijgen. Vandaag nog wel boven het platte dak van de keuken een extra zonnedoek opgehangen op 80 cm boven het dak zodat de zon niet direct op het dak kan branden en het onder dit doek nog kan ventileren. Maar je merkt wel dat het warm is, was net in 2 supermarkten om water en watermeloen te kopen maar er was alleen nog maar bubbeltjes water en wat suikermeloen. De verkoopster gaf aan dat ze rond de middag al de laatste watermeloenen hadden verkocht en dat ze hoopten dat er maandag nieuwe geleverd zouden worden.   Tegen muggenlarven helpen een paar druppels slaolie ook prima, dat vormt een laagje over het water zodat de muggenlarven niet meer kunnen ademen en dan ben je ze ook zo kwijt.
    • Was 50 jaar geleden voor mij ook geen probleem geweest maar geloof het in de ochtend bij een dergelijke temperatuur na een uur wel bij het spitten en zagen in de tuin. Ren sinds 5 jaar ook niet meer van winkel naar winkel maar wandel rustig.
    • Lekker heet in de frietkot🥵 
    • Was ook niet te verwachten.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...