Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!


86.007 onderwerpen in dit forum

    • 0 reacties
    • 467 weergaven
    • 0 reacties
    • 365 weergaven
  1. Id: GCR/F.36/1/11MB SDI Telecom2D 8 west

    • 0 reacties
    • 219 weergaven
    • 0 reacties
    • 358 weergaven
  2. 16 oost CBS NY NEWS

    • 0 reacties
    • 866 weergaven
  3. id: Ebu Baghdad 01 eutelsat W3 7oost

    • 0 reacties
    • 458 weergaven
  4. VRT feed eutelsat W3 7 oost 4:2:2

    • 1 reactie
    • 374 weergaven
  5. Id: FRGRF 1 eutelsat W3 7 oost 4:2:2

    • 0 reacties
    • 344 weergaven
    • 0 reacties
    • 407 weergaven
  6. 10 testcard BT TOWER

    • 0 reacties
    • 677 weergaven
    • 0 reacties
    • 485 weergaven
    • 0 reacties
    • 466 weergaven
    • 0 reacties
    • 442 weergaven
    • 0 reacties
    • 468 weergaven
    • 1 reactie
    • 528 weergaven
  7. 16 oost Politie

    • 0 reacties
    • 394 weergaven
  8. Id: E-83 eutelsat W2 16 oost

    • 0 reacties
    • 336 weergaven
    • 0 reacties
    • 262 weergaven
  9. Testkaart Eutelsat W3 7 oost 4:2:2

    • 0 reacties
    • 267 weergaven
  10. de bruiloft

    • 5 reacties
    • 694 weergaven


  • Berichten

    • Hier nu 29 in de kamer maar het voelt binnen nu warmer aan dan buiten dus alles open gegooid met de ventilatoren op volle snelheid om koele lucht naar binnen te krijgen. Vandaag nog wel boven het platte dak van de keuken een extra zonnedoek opgehangen op 80 cm boven het dak zodat de zon niet direct op het dak kan branden en het onder dit doek nog kan ventileren. Maar je merkt wel dat het warm is, was net in 2 supermarkten om water en watermeloen te kopen maar er was alleen nog maar bubbeltjes water en wat suikermeloen. De verkoopster gaf aan dat ze rond de middag al de laatste watermeloenen hadden verkocht en dat ze hoopten dat er maandag nieuwe geleverd zouden worden.   Tegen muggenlarven helpen een paar druppels slaolie ook prima, dat vormt een laagje over het water zodat de muggenlarven niet meer kunnen ademen en dan ben je ze ook zo kwijt.
    • Was 50 jaar geleden voor mij ook geen probleem geweest maar geloof het in de ochtend bij een dergelijke temperatuur na een uur wel bij het spitten en zagen in de tuin. Ren sinds 5 jaar ook niet meer van winkel naar winkel maar wandel rustig.
    • Lekker heet in de frietkot🥵 
    • Was ook niet te verwachten.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...