Ga naar inhoud

Feedhunters

CNN reporter live gezien? Hier melden!

85.973 onderwerpen in dit forum

1. Gevonden

• 7 reacties
    • 11k weergaven
  2. Nederlandse Paardenrace ??

• 0 reacties
    • 5,5k weergaven
    • 1 reactie
    • 9,9k weergaven
  3. Kleine feed update.

• 0 reacties
    • 4,9k weergaven
  4. volendam feeds

• 2 reacties
    • 4,8k weergaven
  5. feeed update t/m 18-12-00

• 0 reacties
    • 11,5k weergaven
    • 4 reacties
    • 11,9k weergaven
  6. feeed update t/m 12-12-00

• 0 reacties
    • 6,7k weergaven
  7. Feeds??

• 5 reacties
    • 6,5k weergaven
  8. Alle feed DX'ers posten maar!-))

• 2 reacties
    • 7,3k weergaven
  9. Bigbrother

• 0 reacties
    • 9,1k weergaven
  10. [10ºE] man leest voor

• 0 reacties
    • 9,2k weergaven
  11. [10ºE] Snowboarden [foto]

• 0 reacties
    • 8,1k weergaven

• De brander van de CV geeft er de brui aan! Plots is de werking van de CV brander verstoord! Ik vermoed dat de controle unit SATRONIC TF701 en de opvolger TF802.1 (reserve control blok) doen beiden het niet Als de ontsteking ( controle unit  van Satronic) start, blijft die de hoogspanning starten en brandstof spuiten en slaat de controle unit in veiligheid: lampje "STORING" gaat aan en blijft branden alsof de (LDR))  lichtgevoelige cel geen vlam detecteert. Is de Satronic TF701 vervangbaar 1/1 door de TF802.1 ? of ander type en is die module nog te verkrijgen? De technieker heeft de module niet meer. Wat zijn de weerstandswaarden van LDR belicht/donker ?  
    • Bedankt voor de reacties. Intussen ben ik er uit en is het probleem opgelost. Omdat alle vier de surround 4 kanalen er mee gestopt waren dacht ik dat het probleem in de versterker moest zitten. Maar ja: Assumption is the mother of all fuckups. De 7.1 set staat in de thuisbioscoop bij ons in een kelder verdieping. Hier hebben we problemen met vocht gehad welke inmiddels zijn opgelost. Het probleem bleek in de speaker bedrading van alle vier de surround speakers te zitten: Corrosie. Alle speakerdraden in de kabelgoten vervangen, probleem opgelost. Als je de oude speaker kabels bekijkt dan zie je als je goed kijkt verschillende kleine verdikkingen in de kabel.   Dus 1. Ik had beter moeten testen of het ook daadwerkelijk aan de versterker lag, en 2. nooit gezien of geweten dat corrosie dit kan veroorzaken. Weer wat geleerd. Mogelijk een kwaliteitsprobleem met de oude speakerdraden? Gr. Twan.
    • Dat magische nostalgische AM-geluid , heerlijk gewoonweg 📻🙂👌
    • De vrouw van de dokter eet elke dag een appel !! 🍏 De dokter is daar niet zo gelukkig mee !! 😏
  • Nieuwe aanmaken...