Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

1. livebox + Dremabox

• 2 reacties
    • 930 weergaven
    • 1 reactie
    • 634 weergaven
  2. Key's en/of softcam

• 3 reacties
    • 1,6k weergaven
  3. Dreambox keyfile UpdaterAU 3.0.0

• 2 reacties
    • 936 weergaven
  4. Attributen wijzigen

• 2 reacties
    • 880 weergaven
    • 3 reacties
    • 750 weergaven
  5. card sharing

• 4 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 5 reacties
    • 696 weergaven
  6. harde schijf in dreambox 7000s

• 4 reacties
    • 749 weergaven
  7. Niet onmiddellijk beeld

• 8 reacties
    • 667 weergaven
    • 6 reacties
    • 897 weergaven
    • 10 reacties
    • 2,7k weergaven
  8. var te vol?

• 6 reacties
    • 905 weergaven
    • 5 reacties
    • 1,1k weergaven
  9. Aanwijzingen opgevolgd "Wat te doen als de dream"

• 3 reacties
    • 1,1k weergaven
  10. VOB -file zonder geluid 1 2

• 18 reacties
    • 2,4k weergaven
  11. Waar is het artikel "Als de dream niets meer doet"

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
  12. dr tic 2.0 subtitler wie o wie

• 3 reacties
    • 925 weergaven
  13. welke kabelrouter ??

• 2 reacties
    • 792 weergaven
    • 4 reacties
    • 3,2k weergaven

• Menu-instellingen-systeem-expert-hotkey. De cursor springt dan naar de juiste toets in de lijst. (was bij mij TV) . Met ok functie koppelen en uit de catogorie INFOBAR kies je "schakelen tussen tv/radio" dan opslaan met groene knop. 
    • https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/84901610#84901610 ook leuk gerestaureerd   nadeel van meerdere capstans is dat ze wel gebalanceerd moeten draaien, anders komt er speling in de band tussen koppen en pinchrollers hetgeen kan leiden tot tape vreten zo de uitleg van een expert die ik regelmatig consulteer
    • deze gebruik ik al een aantal jaren.werkt prima  (ZD-8917 )
    • https://t.me/beholdisraelchannel/73423   Op de Iraanse staats tv wordt nu openlijk gezegd dat Iran kernwapens moet hebben! Israël waarschuwde al vele jaren dat Iran kernwapens wil ontwikkelen, maar Iran heeft dat altijd ontkend. Maar het moet nu toch duidelijk voor iedereen zijn, dat Israël gewoon gelijk heeft. Deze aanval op Iran kwam geen moment te laat. Ze hebben al raketten die vrijwel heel West Europa kunnen bereiken. Nu alleen nog een atoombom, en die is nog steeds binnen handbereik. Iran is een enorm groot land waar nog veel geheime plaatsen zijn! 
    • Idd enkel voorlopig nog basis zenders, voor die zenders heb je de tv box nodig of een inlog van iemand met play more en de app. maar je spreekt van een CI+ module, die blijft werken tot alle zenders in 2030 enkel nog via streaming werken. ze zijn nu al zenders aan het omzetten naar enkel streaming, play sport is al weg en nu volgen de andere extra zender pakketten, wat normaal is, niet iedereen heeft die extra zenders.
  • Nieuwe aanmaken...