Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.972 onderwerpen in dit forum

1. Radegast in Rudream 1 2

• 16 reacties
    • 1,7k weergaven
  2. Dreambox NIC ethernet dood ?

• 4 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 31 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 18 reacties
    • 2,1k weergaven
  3. internet dreambox

• 9 reacties
    • 1,1k weergaven
  4. Dreambox met irdeto 2 kaart canal+

• 0 reacties
    • 682 weergaven
    • 2 reacties
    • 594 weergaven
    • 2 reacties
    • 744 weergaven
  5. Evocamd en reboot probleem

• 0 reacties
    • 698 weergaven
    • Sat4all vriend

drambox 7000 ontvangst probleem

• Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 1,5k weergaven
  6. Webbrowser met rudream

• 0 reacties
    • 933 weergaven
  7. Boeketten weggewaaid.

• 5 reacties
    • 986 weergaven
  8. Retour zenden dreambox

• 3 reacties
    • 764 weergaven
    • 2 reacties
    • 735 weergaven
  9. Dreambox DOA? 1 2

• 16 reacties
    • 1,8k weergaven
  10. Hellasat

• 10 reacties
    • 3,9k weergaven
  11. attributen

• 2 reacties
    • 799 weergaven
    • 6 reacties
    • 955 weergaven
  12. usb stick mounten 1 2

• 25 reacties
    • 3k weergaven
  13. iemand met jtag gezocht

• 0 reacties
    • 735 weergaven

• 7°E 12676 V 7200 Aut  ID: D-312 7°E 12703 V 7200 Aut  ID: D-312
    • 7°E 11459 V 7200 Aut  ID: E386 FEED 2
    • Het leek er in alle geval op dat de zogenaamde Metz-Blue (Android OS) chinees gedoe was en het "normale" Metz leek eerder nog wat Duits te zijn.   Loewe is destijds ook verkocht geweest. Wat je vandaag in de praktijk bij Loewe ziet is dat het goedkopere merk WE (laat ons vergelijken met Metz Blue) printen gebruikt 1 op 1 HiSense. Als je de "normale" Loewe bekijkt, op de eerste Stellar reeks na, zitten daar ook HiSense printen in. Maar in het laatste geval merk je duidelijk dat dat een aparte productielijn geweest is. De koelingen van de processoren zijn veel robuuster, kwaliteit van onderdelen is beter enz.  Dat zou vandaag bij Metz ook nog wel eens zo kunnen zijn...
    • 35,00 Euro per maand als je per maand betaalt en 25,00 Euro per maand als je per jaar betaalt, nu met aanbieding aan 20,00 Euro per maand. (waarvan je dan 2 maanden betaalt zonder dat er voetbalmatchen zijn).   Dat zie ik mij toch echt niet betalen hoor.   Er zullen er ongetwijfeld zijn die overlopen van Proximus en Telenet naar de app van DAZN, maar ik kan mij echt niet voorstellen dat er aan die prijzen een massale overgang gaat zijn.   Het meest redelijke aanbod op dit ogenblik is het Orange Sports Pakket aan 15,00 Euro met Premier League en een deel Bundesliga (via Play Sports).   Dan heb je tenminste voetbal dat gespeeld wordt op snelheid en niet op wandeltempo.   Je mist dan wel de Serie A en La Liga.    
    • Dat kan. Dan moet je de ontvanger wel zo instellen, dat de juiste lnb gekozen is waarop je de schotel gaat uitrichten. Anders buiten de diseqc-switch om.
  • Nieuwe aanmaken...