Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

1. [DM800HD] Magic-HD skin crash 1 2

• 18 reacties
    • 13,9k weergaven
  2. [DM500HD] Hoe laad je eem image via een Mac?

• 4 reacties
    • 8,1k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 0 reacties
    • 6,9k weergaven
  3. iPhone bezitters gezocht om te testen 1 2

• 26 reacties
    • 7,6k weergaven
    • 6 reacties
    • 7,8k weergaven
    • 28 reacties
    • 11,9k weergaven
    • 4 reacties
    • 11,1k weergaven
    • 2 reacties
    • 2k weergaven
    • 2 reacties
    • 4,4k weergaven
    • 10 reacties
    • 1,9k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 7 reacties
    • 7,6k weergaven
    • 6 reacties
    • 21,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 729 weergaven
  4. EPG overzicht

• 2 reacties
    • 1,2k weergaven

• Dan was je al verder gekomen dan ondergetekende want ik had het helemaal nog niet eens aan de praat gekregen!
    • Dat klopt.  Ook de looptijd van het signaal bij analoge video was een erg belangrijk criterium. Daar ging het om 10 cm of minder en je hele looptijd diagram van je studio was naar de ballen.  Daar ging het om nanoseconden.  Bij digitale video gaat het om micro of milliseconden. En speelt het geen rol meer.  Coax dat geoptimaliseerd is voor bb-video kun je niet gebruiken voor HF transport en omgekeerd. 
    • Wat is zinnig? Tegenwoordig de huidige dag van geconsolideerde waanzin verbijsterd elk weldenkend mens. Ice dood normale mensen, Iraanse corruptoos eisen losgeld voor een lijk. Trump wil Groenland, ik wil eens vakantie hebben.   Er is niks op slot, @hugogertie maar hoe we ermee omgaan dat ontbreekt. We schreeuwen tegen de verkeerde.
    • Carolientje heeft minstens 4 ballen. Niet dat ze er iets zinnigs mee doet.
    • https://nos.nl/artikel/2598408-zanger-julio-iglesias-spreekt-beschuldigingen-van-seksueel-misbruik-tegen   En alweer eentje die geld heeft, zou ik dan ooit zelf nog als sex verslaafd monster ook in de publiciteit komen 🤐 nadat ik de staatsloterij gewonnen heb? Met steun van een vrouwenrechtenorganisatie kan er wel wat geregeld worden. Zo en nu nog de oorlog met diezelfde trutten winnen.   Julio alle meiden gooiden hun slipjes en beha's op je podium en jij gaat voor die hulp in de huishouding etc.??? domme lul...    wat moeten we geloven? een bloed mooie hulp in de huishouding?   ja start de "shit war" alvast
  • Nieuwe aanmaken...