Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.977 onderwerpen in dit forum

• 8 reacties
    • 2k weergaven
    • 3 reacties
    • 800 weergaven
    • 7 reacties
    • 1,8k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,5k weergaven
    • 10 reacties
    • 16,1k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,6k weergaven
    • Sat4all vriend

CCCAM prio?

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 13,3k weergaven
    • 3 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,5k weergaven
  1. Picon nostalgienet

• 0 reacties
    • 1,7k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 11 reacties
    • 12,2k weergaven
    • 5 reacties
    • 39,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 8,4k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,8k weergaven
  2. [DM500HD] Dreambox gaat spontaan rebooten

• 1 reactie
    • 868 weergaven
    • Sat4all vriend

[DM7025+] TV en radio gelijktijdig, kan dat?

• Sat4all vriend
    • 4 reacties
    • 1k weergaven
    • 2 reacties
    • 867 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,8k weergaven

• Hoe kom je nou weer bij een AMD Radeon HD 7650A  Dat staat nergens toch ?   Hij gaat uit van iGPU en die ondersteund 3840x2160@60Hz maar alleen bij DisplayPort.  HMDI kan maar 24Hz zo te zien.    Windows 11 draait op alles als die je onzinnige TPM en CPU eisen uitschakelt.    Persoonlijk zou ik zeggen, koop een iets nieuwer 2e hands bedrijfsafdankertje.  Ik denk dat je daar meer aan hebt, en die kun je altijd nog upgraden dan.  Bovendien kan de bestaande dan weer op marktplaats waar je een paar tientjes voor krijgt misschien.  
    • Witte rook... 😁 doe maar voort Priester Wim zit misschien op de verkeerde websites te gluren. 🤣
    • IA ofwel ezels kunnen niet online ervan uitgaan dat een familie account veilig zijn. Zelfs niet al zou facebook, X, tiktok, whatsapp, truesocial etc etc nog altijd beweren dat ze ons beveiligen. Niemand van een gerespecteerd bank instituut belt je op of gaat op facebook lopen werven. Doen ze dat wel moet je een beter bank instituut nemen.    
    • Oké helder, zo een kwam er onlangs ook voorbij op het repaircafé bij een kennis van me. Die was toch anders dan de SmallFormFactor boards van de HP's die ik ken en iets ouder zijn maar ook niet vooruit te branden zijn met te weinig DDR SODIMM. Dan is die update naar de i5-4590S ook niet echt zinvol. Die AMD Radeon HD 7650A ben je zeker dat die 4K aankan?       
    • Nou al enkele malen , een prive nummer .... 2 keer hebben ze een bericht ingesproken , de eerste keer via de voicemail: Druk 1 bericht om te bevestigen Druk 2 om dit bericht niet te bevestigen Het bericht is zelfs niet geheel ingesproken , die zijn achterlijk zeker 😁   Daarnet weer: Ik beluister het zelfs niet , wie zijn nummer niet toont .... wordt zelfs niet beloond 🥳    
  • Nieuwe aanmaken...