Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.974 onderwerpen in dit forum

1. Settings opslaan in Movieplayer.

• 0 reacties
    • 1,5k weergaven
    • 3 reacties
    • 3,4k weergaven
    • 17 reacties
    • 19,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 1,4k weergaven
  2. Astra 2 valt steeds weg 1 2

• 17 reacties
    • 2,7k weergaven
    • 10 reacties
    • 4k weergaven
    • 19 reacties
    • 10,3k weergaven
  3. Datum staat verkeerd

• 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 13 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 5 reacties
    • 5,6k weergaven
  4. welke harde schijf kan er in mijn dreambox 600

• 5 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. Verschil xmltvimport en xmltvimport-dbg

• 1 reactie
    • 719 weergaven
    • 1 reactie
    • 531 weergaven
  6. Newnigma2 2.8.2

• 0 reacties
    • 2,7k weergaven
  7. dreambox in werkgroep

• 11 reacties
    • 16,9k weergaven
  8. [VERPLAATST] dreambox DM 500-S

• 1 reactie
    • 492 weergaven
  9. [DM500S] Geen sbs6, veronica en net5

• 2 reacties
    • 738 weergaven
    • 8 reacties
    • 1,6k weergaven
  10. Login/Password achterhalen

• 10 reacties
    • 4,5k weergaven
    • 0 reacties
    • 2,4k weergaven

• Huh…..hoezo? Ik ben er nog hoor!   En radio‘s bouwen doet ie nog steeds. 😂
    • 10 voor 1,25. Zal niet veel zijn maar in grootverpakking kost het allemaal niks.
    • dreka 1, dank voor het meedenken. Ik ken niemand met een 3d printer. Maar ook al vind ik die, je moet dan het juiste materiaal hebben om herhaling te voorkomen. en wat zijn daar de kosten van. Hier ook nog even een correctie op mijn vorige bericht waarin ik veronderstelde dat door de zonnewarmte het metaal van de flens was uitzet, waardoor er een barstje in de kap kwam. Nou tegenwoordig zijn de lnb's helemaal van kunststof, maar de theorie van vroeger zit in mijn hoofd.( ben bijna 81 nu, maar meer mobiel dan menig persoon van 65 of zo )  Maar hoe dan ook er komen bij mij barstjes in de kappen. De zon en vorst zijn hier lijkt mij de oorzaak van. 
    • Kijk eens of je iemand met een 3d printer kent , die kan ze printen als je de goede maat opgeeft .en eventueel een tekening van het kapje.
    • NPORadio2 heeft per saldo best wel een gevarieerdere playlist dan menige commerciële zender. Dat zal wel het gevolg zijn van de zuilenstructuur. En dat er ook gesproken woord bij zit, is -inderdaad- ook wel eens fijn als je alleen luistert. Er zijn inmiddels al genoeg non-stop radiozenders.   Sorry, dat verband zie ik even niet.🤔 Laten we we ons hier maar gewoon beperken tot het onderwerp "Hilversum 3". 
  • Nieuwe aanmaken...