Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.974 onderwerpen in dit forum

• 14 reacties
    • 4k weergaven
    • 2 reacties
    • 2,1k weergaven
    • 4 reacties
    • 1k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,9k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,4k weergaven
    • 90 reacties
    • 57,5k weergaven
    • 6 reacties
    • 1,8k weergaven
  1. dreambox en Cccam servers

• 7 reacties
    • 9,1k weergaven
  2. [DM7025+] Hoe crontab process opstarten op milo ?

• 1 reactie
    • 539 weergaven
    • 4 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 11 reacties
    • 5,4k weergaven
    • 19 reacties
    • 8,2k weergaven
  3. [DM500S] Defecte tuner repareren, waar op letten?

• 2 reacties
    • 1,9k weergaven
    • Sat4all vriend

EPG Update 24/11/2009 1 2

• Sat4all vriend
    • 22 reacties
    • 4,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 715 weergaven
  4. [DM500] [gezocht] Dreambox 500S printplaat layout

• 2 reacties
    • 1,8k weergaven
    • Sat4all vriend

[DM800HD] DVDplayer en Mediaplayer

• Sat4all vriend
    • 6 reacties
    • 1,5k weergaven
  5. [DM800HD] [PLI Jade 3] Flac support

• 7 reacties
    • 2,8k weergaven
    • 9 reacties
    • 1,7k weergaven
    • 1 reactie
    • 701 weergaven

• Hilversum 3 begin op een FM netwerk dat aan Nederland was toegekend maar nooit gebruikt werd terwijl er altijd beweerd werd dat er geen frequenties waren als voor legalisering Veronica gepleit werd. De grootvader  van een goede vriend van me was Regeringscommissaris voor het Radiowezen, VARA man  maar begreep heel goed hoe het zat. Hij praatte met ons achttien jarige jongens over de politieke manoeuvres, de jeugd luisterde naar Veronica en om die te bereiken had je een  middengolf zender nodig. Dus als eerste werd er zendtijd gevorderd op 298 meter van Hilversum 1/2 om dat waar te maken. Daarna werd de 240 meter gevonden en een 10kw zender neergezet, maar daar blies Hongarije doorheen bij invallende duisternis. Verhuizing naar 445m met meer power volgde, niet volgens het Copenhagen plan, dus storing van Marseille. Reactionaire omroep politiek, is toch nog steeds zo..
    • Ik dacht dat dat nu wel weer opgelost was de achterstand ingelopen zou zijn.   Nou dat is wel jammer zeg!   Dan toch maar reparateur zoeken. Heb de tuner aansluitingen op de printplaat los zitten. En gisteren drukte ik de optische aansluiting kapot/naar binnen. Dacht hij is al rond de 10 jaar, kan ik beter misschien een andere kopen.
    • Dit zijn de aansluit mogelijkheden, bedraad alleen met micro-hdmi.
    • Dit heb ik nu staan bij global, weer.  
    • Nu de OpenPLI 9.1 perfect werkt op mijn VU+Duo2 had ik graag het weer bericht op de LCD gezien. Helaas krijg ik dit niet aan de praat. Ik wou de openweathermap gebruiken, heb reeds een account aangemaakt en de API code ontvangen maar lukt me niet om het aan de praat te krijgen. Heeft er iemand een werkende LCD4linux config of kan me vertellen wat ik juist moet doen?  
  • Nieuwe aanmaken...