Ga naar inhoud

Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

39.976 onderwerpen in dit forum

• Sat4all vriend

Movie directory i.v.m. Mounten

• Sat4all vriend
    • 5 reacties
    • 908 weergaven
    • Sat4all vriend

[Enigma 1] 7-daagse epg

• Sat4all vriend
    • 10 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 1 reactie
    • 740 weergaven
  1. DVI uitgang DRM-8000

• 4 reacties
    • 1,3k weergaven
    • Sat4all vriend

[DM7025+] bewerken via lunix 1 2

• Sat4all vriend
    • 15 reacties
    • 8,4k weergaven
    • 3 reacties
    • 2,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 15 reacties
    • 2,3k weergaven
    • Sat4all vriend

Welke NAS server is aan te bevelen????? 1 2 3

• Sat4all vriend
    • 36 reacties
    • 13,6k weergaven
    • 5 reacties
    • 3,3k weergaven
    • Sat4all vriend

[DM7000] update nds premiere kaart

• Sat4all vriend
    • 9 reacties
    • 3,3k weergaven
    • Sat4all vriend

{500/600} 'octaaf-lager'-geluids probleem 1 2

• Sat4all vriend
    • 17 reacties
    • 3,8k weergaven
    • 4 reacties
    • 849 weergaven
    • 10 reacties
    • 2k weergaven
  2. [DM7000] Mounten WD netcenter

• 5 reacties
    • 636 weergaven
    • 6 reacties
    • 1,5k weergaven
    • Sat4all vriend

Mounten op een qnap ts109

• Sat4all vriend
    • 13 reacties
    • 5,8k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 28 reacties
    • 5,2k weergaven
    • 0 reacties
    • 939 weergaven
    • 53 reacties
    • 36,4k weergaven

• Zeker dat die nog juist staat?? welke soort lnb is het, merk en type. er kan door de wind dat die wat verschoven is,  best je kaart ook eens proberen heractiveren online,  als er na heractivatie dat de kaart niet herkend wordt dan is ze nog niet actief,  maar een fast scan of vrije zenders moet je kunnen ontvangen.
    • Ik heb 8 geleden het abonnement opgezegd en ben overgestapt naar Telenet. Nu wil ik terugkeren. Ik heb de satbox nog, de schotel is blijven hangen. Er werkt niets meer. De satellietontvanger geeft: geen signaal. Ik dacht dan: lnb defect, want de schotel is niet aangeraakt.   Nieuwe lnb gekocht: net het zelfde, geen signaal. Tweedehands VU+ DUO2 (werkend waar ik hem kocht 😞 ook het zelfde, geen signaal.   Dan dacht ik: schotel niet meer uitgericht.  Het dak op met een satfinder. Die doet raar. Signaal gaat op en af, zie videoclip. Dat was vroeger niet, dacht ik. Satfinder De schotel staat wel degelijk goed. Als ik de lnb verdraai valt de wijzer van de satfinder naar beneden en duidt hij niets meer aan. Als ik de schotel links of rechts duw, valt de wijzer v/d satfinder ook naar beneden.   Ik weet het niet meer. Iemand nog een idee ? Gr, Mark.        
    • FBC-S2X tuner HSB J 94V-0 MV-1   DVB-S2X FBC   8 demodulatoren    FSC-C Tuner 94V-0 E89382 MV-1 HSB J   DVB-C FBC      8 demodulatoren
    • Ja alle nagra kaartjes zijn aan 1 box of CI module gekoppeld bij Ziggo (vroeger UPC)    Bij CD/TVV is het een generieke koppeling, daar werkt een Nagra kaartje in elke ontvanger/ci module van de betreffende provider. En in seca mode werkt de kaart zelfs in elke ontvanger of softcam. Daar heb je helemaal geen sleutels voor nodig dus.    Hobbyen is trouwens nog steeds mogelijk. Je kunt met emm's de kaart vertellen hoe die zich moet gedragen, alleen zijn die emm's wel versleuteld. Maar er is een programma en site waar je oude emm's kunt vinden, nu ben ik even de naam kwijt. 
  • Nieuwe aanmaken...