Ga naar inhoud

DVB-receivers

Hier vragen over DVB-receivers

Subforums:

1. Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

377,2k

Vragen over gigablue receivers

2,6k

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

48,4k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14,7k

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

73,9k

Alles over de Enigma2 receivers van Xtrend!

12,8k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1,7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1,8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1,8k
47.521 onderwerpen in dit forum

• 10 reacties
    • 4,3k weergaven
  1. Arnio 6410 SE

• 0 reacties
    • 325 weergaven
  2. [Pioneer] Sky nog zwart

• 1 reactie
    • 788 weergaven
  3. Wat is de beste combinatie?

• 2 reacties
    • 719 weergaven
  4. timeshifting 4000pvr

• 3 reacties
    • 782 weergaven
    • 9 reacties
    • 2,3k weergaven
  5. [Strong] EMU v1.3 beta

• 6 reacties
    • 994 weergaven
    • 7 reacties
    • 875 weergaven
    • 96 reacties
    • 20,6k weergaven
  6. [Pioneer] hulp gevraagt

• 3 reacties
    • 1k weergaven
  7. humax

• 8 reacties
    • 2k weergaven
    • 3 reacties
    • 961 weergaven
  8. Defekte 5400Z

• 11 reacties
    • 1,3k weergaven
  9. sky

• 14 reacties
    • 2,5k weergaven
  10. Arnion 6400 Dood Na flash...

• 0 reacties
    • 393 weergaven
  11. SFT-2000 kanalen probleem

• 7 reacties
    • 2,9k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,1k weergaven
    • 5 reacties
    • 2,9k weergaven
  12. DVBEdit

• 10 reacties
    • 4k weergaven
  13. Koopadvies gevraagd

• 6 reacties
    • 1,1k weergaven

• Je kunt deze apk sideloaden, op google staat daar wel info over. Download
    • Tja, als dat waardeloze mens van Melania voor die film die niemand wil zien, €24 miljoen krijgt, ben ik mijn hele leven verkeerd bezig geweest. 
    • Ik zoek een FBC S2X tunerkaart voor bovenstaande ontvanger(s). Ik heb eventueel in de aanbieding een gewone FBC S2 tunerkaart. Mocht ik een S2X binnenkrijgen, dan heb ik zelfs 2 gewone S2-kaarten over.
    • @Drs. IJzerbout Dit is hetzelfde in de meeste "topsporten" . Wat dacht je van de voetballers, honkballers in de VS, de NFL spelers etc? Maar het meest idiote over de afgelopen tijd vond ik toch wel het boks "gevecht" tussen een professionele boxer, en een wannabe youtuber. Dat gevecht was zo uit balans dat er wel contractuele afspraken moeten zijn gemaakt om de partij zolang te laten duren, want in realiteit had hij zijn kaak, neus en oogkas gebroken moeten hebben in ronde 1. En daar dan zoveel geld voor krijgen.....  (90 miljoen dollar elk.....)   Om terug te keren naar de F1; Ik denk dat de echte coureurs die het leuk vinden om te doen het ook wel voor minder zouden doen, als de markt zo in elkaar zou zitten. Maar als je bij een team zeg 50 miljoen kan verdienen, en bij een ander team 10 miljoen, tja dan is de balans zodanig in het voordeel van het team dat meer biedt, dat je daarvoor kiest.  Kijk nu naar Hamilton; $60 miljoen basis salaris per jaar.. Of Verstappen voor $65 miljoen per jaar. Dat in vergelijking met Hulkenberg die $7 miljoen per jaar als basis salaris krijgt....  OK, ze hebben allemaal hoge kosten, belasting wat minder want Monaco doet niet aan inkomstenbelasting, maar denk aan de mensen die "een aandeel" hebben in hun carrière (de mensen die vroeg geïnvesteerd hebben als sponsor), management, trainers etc, maar toch houden ze een groot deel van hun salaris over.   Als ik 5 miljoen op de bank zou hebben staan, dan zou ik waarschijnlijk meteen stoppen met werken en van mijn leven gaan genieten. Want met de juiste investeringen zou ik daaruit een heel mooi rendement moeten kunnen halen om van de te leven... Voor de sporters is dit blijkbaar niet van toepassing, want die hebben een veelvoud hiervan en blijven maar doorgaan.....  
    • Wat Verstappen en de anderen in dat circus verdienen vind ik walgelijk.  Dat slaat echt nergens op.  De grootste financiële “acteuren“zitten bij Liberty Media.   
  • Nieuwe aanmaken...