Ga naar inhoud

DVB-receivers

Hier vragen over DVB-receivers

Subforums:

1. Dreambox

Vragen over de Dreambox van Dream Multimedia

377,2k

Vragen over gigablue receivers

2,6k

Vragen over CanalDigitaal en TV-Vlaanderen receivers

48,4k

Vragen en informatie over het merk Rebox

14,7k

Vragen en informatie over Vu Plus receivers

73,4k

Alles over de Enigma2 receivers van Xtrend!

12,8k

Hier vragen receivers van het merk Amiko

1,7k

Hier vragen receivers van het merk SAB

1,8k

Alles over de Enigma2 receivers van Mutant

1,8k
47.518 onderwerpen in dit forum

• 26 reacties
    • 6,7k weergaven
  1. Status TV VL kaart controleren

• 8 reacties
    • 1,9k weergaven
      • Sat4all vriend
    • 1 reactie
    • 753 weergaven
    • 7 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 805 weergaven
  2. Aston Dual cam

• 1 reactie
    • 831 weergaven
  3. EPG op Arion-9300 PVR CD

• 3 reacties
    • 621 weergaven
  4. [SFT2000] Bijna geen zenders meer.

• 2 reacties
    • 954 weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
  5. Highland 2.11 released 1 2 3 4

• 45 reacties
    • 10,8k weergaven
    • 7 reacties
    • 3k weergaven
    • 2 reacties
    • 1k weergaven
    • 4 reacties
    • 1,2k weergaven
    • 1 reactie
    • 1,4k weergaven
  6. [Strong] Premiere weer open

• 5 reacties
    • 1,3k weergaven
  7. d+ terug open

• 3 reacties
    • 2k weergaven
    • 2 reacties
    • 1,2k weergaven
  8. [Strong 6825] Afstandbediening Strong 6825

• 2 reacties
    • 1,3k weergaven
    • 0 reacties
    • 351 weergaven
  9. harddisk sleepstand

• 6 reacties
    • 1,5k weergaven

• hoi,    / coderingsnieuws e.d.: * betekent gecodeerd / zal worden gecodeerd. ** WAARSCHUWING - Technisch gebabbel hieronder! ** Astra 1KR/M/N/P - 19,2° Oost:   Televisión de Galicia heeft de uitzendingen op Astra stopgezet De exploitant van het distributieplatform TSA (Telefónica Servicios Audiovisuales) heeft de distributie van Televisión de Galicia HD en twee radiostations stopgezet. In de TSA-multiplex op de 11.37 V 2/3 22.000 DVB-S2/8PSK zijn Televisión de Galicia HD en de radiodiensten Radio Galega en Radio Galega Música niet meer vinden. De redenen voor de stopzetting van de distributie zijn onbekend. Dezelfde uitzendparameters staan nog steeds vermeld op de officiële website van de operator. TurkmenÄlem MonacoSat - 52° Oost:   Pro Sport 10.762 h 30.000 fec 3/4 DVB-S2 QPSK Een nieuwe Perzischtalige zender, Pro Sport International , zendt uit in hoge definitie (HD) en free-to-air (FTA) zijn gelanceerd via het WNS- pakket Ondanks de naam is het momenteel niet strikt een sportzender. Pro Sport International biedt herhalingen van sport (waaronder voetbal en cricket), maar slechts in kleine porties. Iraanse films nemen een aanzienlijk deel van het programma in beslag. Dit zou echter kunnen veranderen. De omroep kondigde op 9 juli op zijn officiële Facebookpagina aan dat het Pro Sport International- kanaal zou lanceren vanaf de TürkmenÄlem -satelliet op frequentie 10.762H met de start van het nieuwe sporttoernooiseizoen. Een testuitzending begon op 13 augustus. Türksat 5B - 42°Oost:   HD-tests van Telenews Een testuitzending van de nieuwe Telenews- zender is begonnen via de Turksat 5B-satelliet (42°E) . De uitzending is free-to-air (FTA), in high-definition HD, en is beschikbaar Telenews is een volledig nieuwe zender op de Turkse televisiemarkt. Sinds de lancering op 13 augustus zendt Telenews uit in full HD-resolutie (1920x1080) en met een gemiddelde videobitsnelheid van circa 3,5-4,0 Mbit/s. Audio is in MPEG-formaat. De programmering van de nieuwe zender zal programma's bevatten over cultuur, muziek, reizen en mensen en hun passies. Te oordelen naar de programmering is Telenews bedoeld om Turkije en de hele Kaukasus internationaal te promoten. Astra 2E/F/G - 28,2° Oost: Wednesday 20th August 2025 11.344 V 2/3 27.500 DVB-S2/8PSK That’s Summer rebrands to That’s Rock 11.568 V 5/6 22.000 DVB-S/QPSK That’s Dance rebrands to That’s Oldies
    • download gewoon oscam versie (eventueel ontzippen/rar)  en ftp naar directory van de softcams en attrib op 755 zetten.Dan in box deze versie starten.Hier is het al 11878
    • Ik lees in een ander forum hetvolgende: Die V7 Karte benötigt eine oscam Version ab 11714 um das Verlängerungs EMM auch auf die Karte schreiben zu können. Von daher musst du auf eine aktuelle oscam wechseln, wenn du die Karte weiterhin in der oscam bertreiben möchtest.   Als dit waar is, dan moet ik oscam opnieuw installeren en alles opnieuw instellen. Geen prettig vooruitzicht.   Is er een makkelijke manier om oscam te installeren en opnieuw in te stellen? Wellicht Vti ipv Openpli, met butler? Heeft iemand ervaring?   Ik wil binnenshuis met een oude dreambox 800 SE sharen.  
    • https://www.tonverlind.com/post/wie-beschermt-de-samenleving-tegen-de-rechten-van-het-individu
    • Tonskidutch (en bellejt), heel hartelijk dank voor je snelle reactie! Ik heb de variabelen netjes veranderd in de reader en ik heb nu beeld. Dus de dekodering werkt  Super. Gewijzigd met de webif: http://(ip van mijn box):8081/readers.html   Alleen, bij status zie ik bij deze kaart (no entitlements) en bij het CD kaartje (1 entitlement)   In de brief bij de SRG kaart stond dat de kaart al de laatste update heeft. Dus het zou kunnen dat ik nu nog beeld heb maar over een paar maanden niet meer.  Kan het zijn dat ik geen update krijg?   Ik heb Oscam r11400  
  • Nieuwe aanmaken...